Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd og ideer til web-shop og lagerstyrings løsning

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg har lige opstartet en lille virksomhed med kostvejledning og slankerådgivning, og har fået lov at forhandle lidt produkter der passer i det koncept. 

Jeg har en hjemmeside, og ønsker nu at lave en lille webshop på siden, og har også brug for noget lagerstyring

Min hjemmeside ligger hos dandomain på linket www.vitaenova.dk   og er lavet i wordpress, jeg er ved at finpudse det sidste på den. 

Hvordan kommer jeg videre med at tilknytte en webshop ?

hvilket system / løsning kan anbefales hvis vi snakker måske ca 50-100 varer, nogle med flere smagsvarianter, så ca max 150 varenumre i alt.

 jeg skal gerne have den til at køre sammen med bogføring og et lagerstyrings system.  pt bruger jeg Dinero, og er klar til at opgradere til PRO hvis det vil være smart.

Kom gerne med gode indput og ideer.  

Fra Kastrup
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Fra  YouWe ApS Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane,

Nu er jeg selvfølgelig farvet i mit indlæg, da jeg er DanDomain Designpartner, men jeg vil klart anbefale DanDomain Webshop, da det er et super godt system at arbejde i, i dagligdagen.

Derudover kører der lige nu en designkampagne hos DanDomain, hvor du kan få et shopdesign for 3.499,00 ekskl. moms. Dertil skal du så lægge abonnementer for selve shopsystemet, samt evt. ændringer du måtte ønske til designet.

I forhold til Dinero, skal du være opmærksom på, at de har valgt ikke at understøtte webshops i deres API, så din shop vil ikke kunne komme til at tale sammen med Dinero. Det kan e-conomic derimod godt. Din shop behøver ikke nødvendigvis at tale sammen med dit regnskabsprogram, da du ikke behøver at bogføre hver enkelt lille salg i Dinero. Du kan blot vælge at bogføre fx en dag, en uge eller en måneds salg samlet. Når det er sagt, så er det selvfølgelig rart at kunne trykke på en knap, og så kører bogføringen bare.

I det fleste webshopsystemer er der indbygget lagerstyring. Det afhænger i virkeligheden bare af, om du kan nøjes med det, eller om det skal tale sammen med et eksternt lagersystem.

Jeg håber du kommer godt fra land, med din nye shop, og du er meget velkommen til at kontakte mig, hvis du skulle have nogen spørgsmål.

Med venlig hilsen

Morten Sakariassen

YouWe ApS

www.youwe.dk

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for indput. Jeg kigger lige nærmere på den mulighed. Kan man evt selv lave noget i dandomains løsning så man ikke skal ud og købe fra start ?

Kom til at tænke på at jeg jo ogå skal have styr på noget betalings løsning, hvad er bedst at vælge uden at vælte økonomien ?

Fra Kastrup
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Fra  YouWe ApS Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er nogle templates, man kan starte på, som ikke koster noget. Og dem kan en designpartner sagtens arbejde videre med senere, hvis man får behov for at ændre på designet.

I forhold til betalingsløsninger, så ville jeg klart sørge for at kunne modtage Dankort (Koster 100 kr./md.), og også meget gerne Visa/Mastercard (Koster 149 kr./md.) Du skal også have en betalingsgateway, som hos DanDomain koster 99 kr./md. Dette er under forudsætning af at dit primære marked er Danmark - I andre lande vil det være andre betalingsmetoder der er de foretrukne.

Med venlig hilsen

Morten Sakariassen

YouWe ApS

www.youwe.dk

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for brugbart svar.   Mit marked vil være danmark.

Du virker som om du har styr på det, er der noget med at man skal ha en aftale med Nets ??

hvordan får man sådan en shop op at køre hos dandomain, kan man lige som med wordpress få lov at lege gratis med programmet inden man beslutter sig ?.  

Fra Kastrup
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Fra  YouWe ApS Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du skal have både Dankort og Visa/Mastercard, så er det smarteste faktisk at starte med at ansøge hos Teller, for der kan du krydse af, at du også gerne vil have Dankort fra NETS med. Så slipper du med at lave en ansøgning i stedet for to.

Ja, du kan prøve DanDomain gratis i 30 dage her: http://www.dandomain.dk/produkter/webshop.html

Du er som tidligere nævnt, meget velkommen, hvis du har behov for at få foretaget ændringer i templaten, ud over det du selv kan ændre. Med venlig hilsen Morten Sakariassen YouWe ApS www.youwe.dk
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 36
Fra  Vitae Nova Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kigget lidt rundt, kan det passe at den der hedder webshop pro til 299 pr måned indeholder basis + det der står som ekstra under pakken ? 

Jeg har ikke vildt meget forstand på det, men vurdere at det burde være passende for mig at starte med. 

Er det rigtig forstået at jeg bør lave en ansøgning hos Teller på at modtage betalings kort før jeg overvejer at starte op, således at jeg er sikker på at kunne modtage kort i min shop. 

Så Da jeg er helt ny, har jeg indtil nu kun bogført 4 indkøbs fakturaer så det er jo stadig nemt at skifte. 

Fra Kastrup
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Fra  YouWe ApS Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du burde kunne nøjes med Webshop Pro, og ja, den indeholder både Basis og Pro - Men tag evt. en snak med DanDomains salgsafdeling. De er meget flinke, og hjælper gerne.

Udover Webshop Pro, skal du så også bruge DanDomain Betalingssystem til kr. 99 pr. md., som jeg skriver længere oppe.

Du vil formentlig uden problemer kunne få en indløsningsaftale med NETS/Teller. Du kan ikke ansøge, før du har en shop at vise dem. Shoppen må dog gerne være en demoshop, og du kan sikkert godt få lov at beholde din shop som demoshop, indtil du har fået endelig godkendelse fra NETS/Teller. Igen, her skal du tale med DanDomain Salg.

Personligt ville jeg aldrig bruge Dinero, grundet deres valg om ikke at understøtte webshops med deres API. Men det er en smagssag, for det kan sagtens lade sig gøre. Dinero tilbyder jo også nogle fordele, som e-conomic ikke tilbyder, fx Dinero Crowd, der hjælper dig med at bogføre korrekt.

Med venlig hilsen

Morten Sakariassen

YouWe ApS

www.youwe.dk

Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det har interesse så kan du give mig et ring så kan jeg komme med et godt tilbud til dig

Med venlig hilsen
Rene Hansen
24design.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jane:

Hej Jeg har lige opstartet en lille virksomhed med kostvejledning og slankerådgivning, og har fået lov at forhandle lidt produkter der passer i det koncept. 

Jeg har en hjemmeside, og ønsker nu at lave en lille webshop på siden, og har også brug for noget lagerstyring. 

Min hjemmeside ligger hos dandomain på linket www.vitaenova.dk   og er lavet i wordpress, jeg er ved at finpudse det sidste på den. 

Hvordan kommer jeg videre med at tilknytte en webshop ?

hvilket system / løsning kan anbefales hvis vi snakker måske ca 50-100 varer, nogle med flere smagsvarianter, så ca max 150 varenumre i alt.

 jeg skal gerne have den til at køre sammen med bogføring og et lagerstyrings system.  pt bruger jeg Dinero, og er klar til at opgradere til PRO hvis det vil være smart.

Kom gerne med gode indput og ideer.  

Hej Jane.

Vi i Dinero kan ikke håndtere en webshop på samme måde.

Sådan her gør de webshops vi har i dag:

https://dinero.dk/support/webshop-og-dinero/

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)