Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webudbyder er "forsvundet" hvad gør jeg?

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 31
Fra  www.tcmkids.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

har forsøgt flere gange at ringe til Thomas igen kontakt, hvordan får jeg en backup?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er kedeligt at du har været i klørene på en af de useriøse udbydere i DK, dem har vi desværre nogen stykker af. Normalt ville jeg antage at du selvfølgelig havde en backup af dit site, men jeg fornemmer lidt at det ikke er tilfældet.

Du skal ikke forvente at du får fat i dine filer, og du skal slet ikke vente på det. Se og kom igang med at få sat en ny webshop op, jo før jo bedre, og så må du evt. tage en retsag med din tidligere udbyder ved siden af. Du kan ihvertfald ikke forsvare, rent forretningsmæssigt, at side på dine hænder.

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har desværre tidligere være tråde, hvor folk forgæves har forsøgt at få fat i Thomas, og det har ikke lyse udsigter.

Cvr.nr. som Thomas drev de to firmaer i er lukket og det ser ud til det har været ejet af en anden person.

---

Hvis du vil redde din hjemmeside, er det tid til at handle nu. Det ser ud til at din hjemmeside er hostet hos: http://hosting4real.net/ 

Tag kontakt til Lucas: http://www.amino.dk/members/zerpex/default.aspx 

---

Hvis alt andet er umuligt, så kan din webshop laves igen ved at copy-paste + lidt css og installationsarbejde, da den er lavet med dette theme til 49$: http://www.plazathemes.com/magento-themes/mega-responsive-magento-theme.html 

Jeg har dog en forventning til at Lucas kan hjælpe dig.Smile

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 31
Fra  www.tcmkids.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kasohost

Det lyder ikke godt

hvordan kan du se den er hostet hos http://hosting4real.net/?

fik at vide den var hos chosting.dk af en anden?? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

kasohost:

Der har desværre tidligere være tråde, hvor folk forgæves har forsøgt at få fat i Thomas, og det har ikke lyse udsigter.

Cvr.nr. som Thomas drev de to firmaer i er lukket og det ser ud til det har været ejet af en anden person.

---

Hvis du vil redde din hjemmeside, er det tid til at handle nu. Det ser ud til at din hjemmeside er hostet hos: http://hosting4real.net/ 

Tag kontakt til Lucas: http://www.amino.dk/members/zerpex/default.aspx 

---

Hvis alt andet er umuligt, så kan din webshop laves igen ved at copy-paste + lidt css og installationsarbejde, da den er lavet med dette theme til 49$: http://www.plazathemes.com/magento-themes/mega-responsive-magento-theme.html 

Jeg har dog en forventning til at Lucas kan hjælpe dig.Smile

Jeg sad netop og kiggede på hvor siden var hostet henne. Såfremt udbyder har en backup er dureddet - denne gang (men sørg for for guds skyld at have en backup i fremtiden).

Der er dog det problem at Lucas har en aftale med Thomas - de fleste udbydere vil ikke udlevere data til 3. part pga. risikoen for retssager, mm. Men tag kontakt til ham - det værste der kan ske er at du får et nej.

Cak81:

Hej kasohost

Det lyder ikke godt

hvordan kan du se den er hostet hos http://hosting4real.net/?

fik at vide den var hos chosting.dk af en anden?? 

cHosting hoster ehandelsfirmaet.dk. Din side er hostet af hosting4real. Det kan du se på whois samt hos DK-Hostmaster

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 31
Fra  www.tcmkids.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

okey tak for jeres hjælp, håber virkelig han så vil hjælpe mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tænkte jeg lige hurtigt ville kommentere på denne tråd, eftersom vi er nævnt her, og give en synsvinkle på dette problem fra et udbyders perspektiv.

Det er selvfølgeligt en super uheldig situation for alle parter, og jeg håber du finder en løsning. Hvis du har adgang til Magento administration systemet kan du evt prøve at installere et backup plugin og få data'en den vej. Uden at have super godt kendskab til Magento skulle jeg mene dette er muligt uden yderligere adgang, og i så fald er dette nok den bedste løsning.

Kristoffer - Serverfruit:
cHosting hoster ehandelsfirmaet.dk. Din side er hostet af hosting4real. Det kan du se på whois samt hos DK-Hostmaster

Helt korrekt. Vi hoster ehandelsfirmaet.dk men jeg tror ikke tcmkids.dk på noget tidspunkt har ligget hos os.

På trods af vi ikke har noget med denne sag at gøre vil jeg påpege at det som udbyder er en yderst ubehagelig situation at stå i. Vi tager folks data meget seriøst og er ikke meget for at udlevere data til folk som vi ikke kender, og som vi ikke har nogle aftaler med. Vi har meget dårlig mulighed for at vurdere hvem der ejer hvad, hvilke aftaler der er lavet i mellem personen der har opsat en konto hos os, og personen der ønsker at få data udleveret. Derfor er vi selv meget forsigtige, da vi meget nødigt vil ende i en situation hvor vi har udleveret data til nogle som ikke ejer det, eller ikke har ret til at have denne data. Det kræver heller ikke det store at udgive sig for at være en anden person over e-mails, og på den måde tilgå evt. fortroligt data, hvis en udbyder udlevere data'en. På den anden side vil man selvfølgelig gerne hjælpe dem som er i problemer, så det er bare ikke en rar situation at stå i.

Jeg håber selvfølgeligt at folk forstår dette synspunkt, og hvis dem der hoster dit site ligeledes ikke er så meget for at udlevere data med det samme er det I min optik helt forståeligt.

I de få sager vi har haft tidligere har vi heldigvis kunne løse det uden de store problemer, og jeg håber da også dette forsætter både for vores og dit vedkommende.

I fremtiden kan du evt. oprette et webhotel selv også give adgang til en evt. administrator, så du undgår at komme ud i denne situation.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Hansen:

Jeg tænkte jeg lige hurtigt ville kommentere på denne tråd, eftersom vi er nævnt her, og give en synsvinkle på dette problem fra et udbyders perspektiv.

Det er selvfølgeligt en super uheldig situation for alle parter, og jeg håber du finder en løsning. Hvis du har adgang til Magento administration systemet kan du evt prøve at installere et backup plugin og få data'en den vej. Uden at have super godt kendskab til Magento skulle jeg mene dette er muligt uder yderligere adgang, og i så fald er dette nok den bedste løsning.

Kristoffer - Serverfruit:
cHosting hoster ehandelsfirmaet.dk. Din side er hostet af hosting4real. Det kan du se på whois samt hos DK-Hostmaster

Helt korrekt. Vi hoster ehandelsfirmaet.dk men jeg tror ikke tcmkids.dk på noget tidspunkt har ligget hos os.

På trods af vi ikke har noget med denne sag at gøre vil jeg påpege at det som udbyder er en yderst ubehagelig situation at stå i. Vi tager folks data meget seriøst og er ikke meget for at udlevere data til folk som vi ikke kender, og som vi ikke har nogle aftaler med. Vi har meget dårlig mulighed for at vurdere hvem der ejer hvad, hvilke aftaler der er lavet i mellem personen der har opsat en konto hos os, og personen der ønsker at få data udleveret. Derfor er vi selv meget forsigtige, da vi meget nødigt vil ende i en situation hvor vi har udleveret data til nogle som ikke ejer det, eller ikke har ret til at have denne data. Det kræver heller ikke det store at udgive sig for at være en anden person over e-mails, og på den måde tilgå evt. fortroligt data, hvis en udbyder udlevere data'en. På den anden side vil man selvfølgelig gerne hjælpe dem som er i problemer, så, det er bare ikke en rar situation at stå i.

Jeg håber selvfølgeligt at folk forstår dette synspunkt, og hvis dem der hoster dit site ligeledes ikke er så meget for at udlevere data med det samme er det I min optik helt forståeligt.

I de få sager vi har haft tidligere har vi heldigvis kunne løse det uden de store problemer, og jeg håber da også dette forsætter både for vores og dit vedkommende.

I fremtiden kan du evt. oprette et webhotel selv også give adgang til en evt. administrator, så du undgår at komme ud i denne situation.

Du beskriver udfordringen ved det helt præcist. Vi har heldigvis ikke haft sådanne sager endnu, men jeg har kendskab til sager, hvor der er gået enddog meget lang tid før man har kunnet hjælpe fordi det er sådan en svær situation. Jeg har ligeldes kendskab til udbydere, som har udleveret data, og senere er endt i et retsligt efterspil for at have udleveret data til en forkert person.

Intet af det er sjovt, som jeg også skrev i et tidligere indlæg.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Vi hoster siden som flere kan bekræfte, men den ligger ikke på et webhotel som vi kan røre ved, da webhotellet ikke tilhøre Charlotte.

Vi prøver at hjælpe Charlotte så godt vi kan, og om så webhotellet skulle udløbe vil vi forsat lade det køre, for ingen data går tabt til der er fundet en løsning på det, enten at vi har fået en skriftlig tilladelse til hente filer samt database før vi gør noget.

Men på nuværende tidspunkt kan vi ikke gøre så meget, selvom vi gerne ville. Vi kan kun hjælpe til det punkt, som Charlotte selv på nuværende tidspunkt har adgang til.

Men det er korrekt at ehandelsfirmaet.dk er hosted hos cHosting, men der tyder på at der er flere webhoteller hos flere firmaer.

Venlig Hilsen
Lucas Rolff
Hosting4Real 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)