Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger seriøs partner til nyt projekt - er det dig?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har konceptudviklet på et nyt projekt, som jeg skal have søsat. Jeg har lavet projektbeskrivelse, samt skitser over funktioner osv, så næste skridt er egentlig, at finde den rigtige udvikler for opgaven. Jeg ved naturligvis, at to hoveder er stærkere end ét, så jeg søger i den forbindelse en partner til projektet og gerne til fremtidige projekter. Jeg vil ikke fortælle om mit koncept her, men det er i samme segment som fx Trendsales, MEN selvfølgelig ikke Trendsales vol. 2 eller nogen form for ripoff. Her er tale om et nyt og moderne koncept, men stadig indenfor den attraktive tøjbranche, som alle gerne vil have del i. Her er tale om en app til iPhone i første omgang, samt en Android app efterfølgende. 

Jeg søger ikke en partner fordi jeg mangler penge til projektet, men det er klart, at du skal være villig til at investere i projektet. Økonomi og % fordeling må vi snakke om, hvis den rette partner dukker op. Jeg havde faktisk fundet en rigtig god mand for opgaven og han tilbød selv, at udvikle min app for halv pris, mod at få 20% i ejerskabet, hvilket jeg accepterede for at sikre mig, at han ville arbejde 100% dedikeret, samt stå for fremtidig rettelser/udvikling. Jeg har så desværre måtte bryde samarbejdet med ham, da han er for tidspresset med sine studier.

Kort om mig:

Jeg er 34år gammel og har været selvstændig bilforhandler siden 2006 og har den senere tid flirtet lidt med tanken om at gå ind i online business, hvilket jeg så er igang med nu. Jeg er kvik i pæren og tænker rationelt og logisk. Jeg har en del forskellige koncepter, som jeg kunne tænke mig at føre ud i livet. 

Jeg søger en partner, som er 100% seriøs og som er klar til at springe ud i et nyt projekt, som jeg spår en god fremtid. Er du udvikler ville det bare være helt perfekt, men dette er absolut ikke et krav. 

Send gerne en mail på RubenRasmussen@hotmail.com hvis du kunne være interesseret i et samarbejde. Smid gerne evt. referencer, samt en beskrivelse af dig selv. 

Ser frem til at høre fra dig!

Mvh

Ruben

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)