Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få et GRATIS udkast til en ny hjemmeside!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig :-) 

I forlængelse af vores tilbud, hvor vi tilbød gratis hjemmesideanalyser, giver vi dig nu muligheden for at få udarbejdet et helt gratis udkast til en ny hjemmeside. Hvis du føler at din nuværende hjemmeside ikke helt lever op til dit ambitionsniveau, er dette din mulighed for at få et kreativt indspark. Vi tager afsæt i dit nuværende indhold, og forsøger ud fra dette, at give din hjemmeside et såkaldt visuelt "ansigtsløft".

Såfremt du pt. ikke er indehaver af en hjemmeside, så vil vi forsøge os frem, udfra dine opstillede ønsker.  

Udkastet som du modtager er selvfølgelig til fri afbenyttelse og inspiration! 

 

Du kan benytte dig af tilbuddet ved at gå til vores kampagneside

Tak for din opmærksomhed :-)! 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj igen! :-)

Vores tilbud har fået en alletiders start! Tak til alle de glade iværksættere der har været inde på vores kampagneside og betalt et gratis hjemmeside udkast. 

Du har stadig muligheden, hvis du søger noget et gratis kreativt indspark til din nuværende hjemmeside. Hold dig ikke tilbage :-) 

Hav en skøn torsdag! 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

For en god ordens skyld skulle der stå "bestilt et gratis udkast", og ikke "betalt" - Hvilket lyder en smule misvisende ;-) 

Tilmeldt 19. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon. Jeg er selvstændig med en privat dagpleje og bruger i øjeblikket Vistaprints hjemmeside og det fungerer godt fordi jeg selv kan rette i tekst og billeder og jeg får god respons på min hjemmeside MEN jeg kunne godt drømme om en mere professionel hjemmeside og mit krav til en eventuel ny side er at jeg selv skal kunne gå ind og rette tekst OG at der skal kunne sættes video ind på forsiden således at dem der går ind på siden mødes af en video der automatisk går i gang (gerne uden lyd) når de går ind på min side. Er det en opgave du kan klare? Smil fra Tanja Moet.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja

Tusind tak for din besked :-) 

Det lyder helt sikkert som en opgave ville kunne løse for dig. Vil du ikke sende mig en mail med dine kontaktinformationer til simon@erhvervshjemmesider.dk? 

Glæder mig til at høre fra dig! 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek dit link?

Matt 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du lyst til at få et kreativt indspark til en ny hjemmeside på denne regnfulde torsdag? Vi sidder stadig klar til at udarbejde udkast til iværksættere der kunne tænke sig at være mere synlige på nettet

Klik her for at bestille et gratis udkast til en ny hjemmeside. 

Hav en dejlig torsdag :-) 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg var en af dem der benyttede mig af Simons fantastike tilbud om en hjemmesidenanalyse - er meget tilfreds med resultatet og han har bestemt belyst nogle ting jeg ikke selv havde set. Så kan varmt anbefale ham - dette tilbud er jo endnu bedre end det første.

 

Mvh. Martin

 

 

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)