Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox.net nede ?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jesper Petersen:

Anders - Meebox:

Forventede nedbrud varsles altid i god tid. Uventede nedbrud er lidt sværere at varsle om :-) I de tilfælde handler det om at informere. Vi forsøger at matche bemanding efter behov og selvfølgelig svare alle henvendelser så hurtigt som muligt. 

Der er jeg 100% Enig med Anders at nedbrud kan man ikke bare varsle, 

Ja, det kan vel være svært at argumentere imod, at man ikke kan varsle det uventede - det siger sig selv! - Men man bør evne at informere, og ikke timer efter en fejl er erkendt.

Ligeledes er en udtalelse som 'vi svarer alle henvendelser så hurtigt som muligt' ikke til noget, jo for hr Hansen, der har sin egen hjemmeside. Men vil man være professionel, så kan man svare på:

Hvor lang tid efter en fejl er erkendt påbegyndes rettelsen, også kl. 4 natten mellem lørdag og søndag.

Hvor meget overvågning har man, hvor lang tid går der inden en fejl erkendes? - Også natten mellem lørdag og søndag.

Hvis man sælger hosting ville jeg personligt forvente, at det er overvåget 365 dage om året, 24 timer i døgnet.  OGSÅ jul og nytår. ALTID. - Jeg ville også forvente at fejl der forhindre normal drift af produktionsmiljøet ville blive påbegyndt rettet inden for timer, også den 24/12!

Men igen, jeg har faktisk ikke set nogen der vil levere en SLA på hvilken service man kan forvente. Derfor min udtalelse om, at det nok ville være et godt salgsparameter!

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

De svarede mig ca. 23.15 i går, om jeg kunne tjekke om mail fungerede nu, jeg svarede ja, og spurgte hvor alle de mails er henne, som er tabt i nedbrudsperioden, dem vores kunder skriger efter på mails, sms og på facebook og alle de steder de kan komme til det.....  jeg kan kun slå i ud med armene og sige.... det ved jeg sgu ikke......   12 timer tiden jeg bad om et svar på det hos Meebox.... det er fanme en tung omgang det her... har måtte love 2 af mine kunder at blive flyttet nu.... en udgift vi selv skal afholde, da vi ikke kan informere vores kunder.... 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 90
Fra  www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:
De svarede mig ca. 23.15 i går, om jeg kunne tjekke om mail fungerede nu, jeg svarede ja, og spurgte hvor alle de mails er henne, som er tabt i nedbrudsperioden, dem vores kunder skriger efter på mails, sms og på facebook og alle de steder de kan komme til det.....  jeg kan kun slå i ud med armene og sige.... det ved jeg sgu ikke......   12 timer tiden jeg bad om et svar på det hos Meebox.... det er fanme en tung omgang det her... har måtte love 2 af mine kunder at blive flyttet nu.... en udgift vi selv skal afholde, da vi ikke kan informere vores kunder.... 

Hvilken udbyder regner du med, at de skal skifte til (De kunder du nævner sidst i dit indlæg)

Find alle de bedste iværksætterbøger på www.bedste-ivaerksaetter-boeger.dk

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver retur til Rochenhost, en hel del dyrere, men de er altid på pletten når det gælder :)

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:

Det bliver retur til Rochenhost, en hel del dyrere, men de er altid på pletten når det gælder :)

Hvorfor ikke prøve noget nyt?, evt https://www.unoeuro.com/ 

jeg har ikke selv prøvet dem men så er du på dansk jord?, hvis din målgruppe evt også er på dansk jord?

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget sjælendt at Unoeuro har nedbrud og når de har det, fikser de det asap, om så det er juleaften lige midt i julemaden. De er også så store, at de har råd til god bemanding hele døgnet, takket være stordrifts fordele. Dog ved jeg ikke hvor meget bemanding de har om natten og weekenden, men de plejer, at fikse problemer meget hurtigt.

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Petersen:

Dennis Nielsen -:

Det bliver retur til Rochenhost, en hel del dyrere, men de er altid på pletten når det gælder :)

Hvorfor ikke prøve noget nyt?, evt https://www.unoeuro.com/ 

jeg har ikke selv prøvet dem men så er du på dansk jord?, hvis din målgruppe evt også er på dansk jord?

Meget sjælendt at Unoeuro har nedbrud og når de har det, fikser de det asap, om så det er juleaften lige midt i julemaden. De er også så store, at de har råd til god bemanding hele døgnet, takket være stordrifts fordele. Dog ved jeg ikke hvor meget bemanding de har om natten og weekenden, men de plejer, at fikse problemer meget hurtigt.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)