Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox.net nede ?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan heller ikke komme ind nu. Ved ikke hvor lang tid, deres server har været nede. Men det er desværre ikke første gang, jeg har oplevet at der er lukket helt ned hen over en weekend. Og desuden synes jeg, at adm. delen til min webshop har kørt helt vildt langsomt i den seneste tid :-(

Er der nogen der kan anbefale et bedre webhotel?

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godaften,

Det er korrekt at vores hjemmeside var nede i aftes - det fik vi rettet så hurtigt, vi kunne. Jeg vil ikke gå i detaljer med vores bemanding på specifikke tidspunkter, men kan sige at vi har folk online hver dag (også lørdag/søndag).

Lise: Udfaldet på din hjemmeside var ikke relateret hertil, men var et andet problem, som vi ligeledes har fået løst.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hurtig respons, Anders Smile

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise,

Som udgangspunkt mener jeg at Meebox er det supergodt produkt, så længe du ikke får tekniske problemer i en weekend, i hverdagene får jeg altid svar hurtigt og problemer bliver udbederet hurtigt, men for mig personligt, har problemerne desværre været i weekender, og det har kostet på tilliden til mine kunder, da jeg aldrig har fået et svar jeg kunne bruge til noget, andet end det er sendt til teknikken, som jeg har tilgode at se løse noget i nu, i en weekend for mig personligt, det er i skrivende stund godt og vel 10 timer siden jeg skrev til dem, og fik som ventet en mail om det var sendt til teknikken og ha lige en god weekend :) ....jo tak i lige måde Meebox...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders - Meebox:
Jeg vil ikke gå i detaljer med vores bemanding på specifikke tidspunkter

Det tror jeg ellers ville være et rigtigt godt salgsparameter! - Specielt hvis i også ville nævne hvilken type personer der er på arbejde.

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dennis,

Som du nok kan se ovenfor, så har jeg været rigtig heldig at få lynhurtig respons fra Meebox her i aften. Der gik ikke engang en halv time fra jeg havde svaret på dit indlæg til vi var oppe at køre igen :-)

Da jeg skulle vælge webhotel for nogle år siden, sagde alle at Meebox var den mest stabile udbyder. Men som du selv skriver, så ville det være rart, hvis de varslede om forventede nedbrud. Det synes jeg f.eks. at DanDomain og Surftown er ret flinke til.

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Jeg er enig, og har i seneste mail til dem, bedt dem fortælle mig hvordan det forholder sig med tekniske supportere i weekenden, da det naturligvis er et must at man kan få hjælp, og specielt når man har kunder liggende på deres grej..

Og nu vil jeg stige til køjs med forhåbning om at jeg vågner op og alt er løst Hmm og jeg kan give vores kunder noget valid info. 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Forventede nedbrud varsles altid i god tid. Uventede nedbrud er lidt sværere at varsle om :-) I de tilfælde handler det om at informere. Vi forsøger at matche bemanding efter behov og selvfølgelig svare alle henvendelser så hurtigt som muligt. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lise Andersen:

Hej Dennis,

Som du nok kan se ovenfor, så har jeg været rigtig heldig at få lynhurtig respons fra Meebox her i aften. Der gik ikke engang en halv time fra jeg havde svaret på dit indlæg til vi var oppe at køre igen :-)

Da jeg skulle vælge webhotel for nogle år siden, sagde alle at Meebox var den mest stabile udbyder. Men som du selv skriver, så ville det være rart, hvis de varslede om forventede nedbrud. Det synes jeg f.eks. at DanDomain og Surftown er ret flinke til.

Hej Lise,

Nu kan et nedbrud jo komme ud af den blå luft, og det må man tage med, det jeg skrev var relateret til et andet indlæg, hvor der bliver nævnt at de måske havde en update af systemet i gang, og i den forbindelse skrev jeg at den slags bør man ha at vide før det sker,.

og jeg syntes det er superfedt du har fået løst "dit" problem :) god aften til dig ) 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:

Forventede nedbrud varsles altid i god tid. Uventede nedbrud er lidt sværere at varsle om :-) I de tilfælde handler det om at informere. Vi forsøger at matche bemanding efter behov og selvfølgelig svare alle henvendelser så hurtigt som muligt. 

Der er jeg 100% Enig med Anders at nedbrud kan man ikke bare varsle, 

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)