Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox.net nede ?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vil lige høre om det kun er mig der ikke kan tilgå meebox.net ? og er der andre som har haft mailproblemer siden i morges ? vi har sites på forskellige ip'er og intet mail har fungeret siden i morges.... har kontaktet dem naturligvis i morges, men uden at der er kommet en løsning på det..

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis, 

Jeg kan heller ikke komme ind på siden, men vores mail fungerer fint.

Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

heller ikke her, men mine websites og mails fungerer stadig.

Det kan være meebox er ved at lave en større update?

Vh

Frederik

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være derfor, men så ville det da være rart at få besked om det :) ... nå jeg må se hvad der sker...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil nok være en rigtig god ide kontakt dem på google+ eller Twiiter :)

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har tidligere været i kontakt med dem i dag, og fik at vide deres teknik er i fuld gang, det var så kl. 11 i formiddags :D ... på trods af de leverer et supergodt produkt til en god pris, så er det yderst langhåret hvis du har tekniske problemer i weekenden.... det er 2 gang på relativt kort tid, sidste gang gik der flere dage med at løse det..... og når ens kunder råber og skriger i den anden ende....ja såååå....

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:

Jeg har tidligere været i kontakt med dem i dag, og fik at vide deres teknik er i fuld gang, det var så kl. 11 i formiddags :D ... på trods af de leverer et supergodt produkt til en god pris, så er det yderst langhåret hvis du har tekniske problemer i weekenden.... det er 2 gang på relativt kort tid, sidste gang gik der flere dage med at løse det..... og når ens kunder råber og skriger i den anden ende....ja såååå....

Dennis jeg forstår godt hvad du mener, men prøv evt kontakt dem på google + eller twitter, Meebox er ikke de eneste i danmark som laver god og fin hosting til billig penge.

Det er kun et forslag til dig?

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper,

Tak for rådet, meebox er oppe igen, og de har svaret, at nogen er ved at se på det og god weekend :) ... jeg tror ikke de har teknikere der i weekenden, da det er en gentagelse fra sidste gang, så er jeg sikker på at de ikke har folk til den slags i weekenden... så bliver det skubbet til mandag, det er i hvert fald min oplevelse... jeg gik fra en dedikeret server hos Rochenhost i UK, tror aldrig det har taget mere end 10 minutter at svare og fixe hvilken som helst udfordring hos dem, men det er også nogen andre penge man betaler... så det er vel lidt efter devisen, du får hvad du betaler for :) .... 

God aften til dig. 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis, du kan også prøv tænke på at de har sikkert også weekend da de sikkert arbejder 37 timer mv, (jeg har ingen ide på det område men prøv evt at kontakt dem privat og høre hvordan det står til mv)

Men så længe at hjemmesiden og email køre fint er det vel okay at deres hjemmeside var nede i par minutter, det kan være et uheldig eller andet (jeg skal ikke være klog på område).

God aften ellers til dig også

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har det fint med at de holder weekend, og det var nu ikke så meget at deres side var nede, men mere at vores kunder ikke kan bruge deres e-mails, hvilket giver et problem i webshops, når der ikke sendes ordrebekræftelser ud... :) og når de selv skriver at support er åben 24/7 er det vel rimeligt at tro man får noget hjælp eller andet sted... :)

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)