Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danweb VS Dandomain

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Blev lige ringet op og fik alt det jeg manglede og det der kunne gøres bedre smidt i hovedet.

Overvejer kraftigt at skifte... Det meste som jeg betaler for er gratis (paypal, tilpasning på mobil osv.)

Men er det for sandt til at være godt? Erfaringer??

Fortsat god lørdag :))

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Går ud fra, at du mener DanaWeb? ;-)

Jeg er også blevet kontaktet af dem flere gange, og jeg har også længe gået og overvejet at flytte min webshop til en Prestashop platform, da jeg p.t. betaler omkring 11.000 om året i abonnement for min DanDomain shop.

Abonnementet er ca. det halve hos DanaWeb, men jeg mener man kan gøre det billigere ved selv at flytte til en Prestashop platform (som er det Danaweb tilbyder). Så skal du bare betale for et nye design (hvis ikke du selv mestrer det) og så en kortbetalingsservice (f.eks. Epay).

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at søg efter "DanaWeb Amino" på Google - så får I interessante indlæg om DanaWeb...

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lise Andersen:
Abonnementet er ca. det halve hos DanaWeb, men jeg mener man kan gøre det billigere ved selv at flytte til en Prestashop platform (som er det Danaweb tilbyder). Så skal du bare betale for et nye design (hvis ikke du selv mestrer det) og så en kortbetalingsservice (f.eks. Epay).

Hej,

Fik at vide at det var med design og betalingsmodul i prisen...?

Ja har været inde og læse indlægget...

Men de har også nogle gode anmeldelser på trustpilot som er nye... Det må man nok lige undersøge ordenligt og tak for rådet :-)

Mvh.

Childhoood :) 

Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Childhoood

Danaweb får meget, meget, meget dårlige omtale rundt omkring - også på amino ! Kig nu på alle de mange indlæg på Amino om Danaweb. Trustpilot er også forbundet med dårlig omtale - jeg mener at bladet tænk omtalte dem som mafia. Så ..... kig på de gamle indlæg. Søg på Google !

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)