Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Incasso af små 900.000,00 s.kr.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Holm:
prøv www.duskylderpenge.com de både inddriver og køber fordringer, og deres inkasso måde er helt anderledes end noget set før. 
har godt set du reklamerer for dem i et par tråde idag . Uden at kende dem, er jeg ikke vild med denne formulering på deres hjemmeside for at sige det mildt. Man må håbe de som minimum udgår fra en afsagt DOM i Danmark og ikke ellers hænger folk ud.

fra: http://www.duskylderpenge.com/blacklist.html

Skyldners helvede

Vi er ikke et hvilket som helst debitorregister. Da vi ikke er omfattet af dansk inkassolovgivning, har vi nogle helt andre ressourcer til rådighed, blandt andet vores frygtede Blacklist. Skyldnere der finder sig selv her, vil gøre hvadsomhelst for at komme væk fra listen igen, da vi blandt andet benytter deres social medier, deres venner og kontakter deri, og dermed skaber en meget skidt situation for dem, som hver gang får dem til at betale. 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

John, jeg tænker præcis det samme :)

Specielt kan det være problematisk hvis en dansk erhvervsdrivende udstiller en kunde i en gabestokl der ikke agerer i henhold til dansk lovgivning Her kan der vel opstå et ansvar for kunden, eller?

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære begge to, det er jo netop det man forhindre du sælger din fordring, og har derefter intet med sagen at gøre.

Eller de kan virke som en lejet konsulent hvor de arbejder på dine vegne, her bestemmer du selv hvordan forløbet kører, men dette er jo ikke meget anderledes end alt andet inkasso som ikke virker i 80% af sagerne.

Men valget er jo jeres ?

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok, så forskellen består i salg af fordringen!

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Forskellen er på #duskylderpenge og andre inkasso firmaer, er de også tilbyder at købe din fordring, så du ikke skal tænke mere på dette. De kan også hjælpe dig med at udfører blød egeninkasso ( efter dansk/svensk inkasso lov ) du bestemmer farten og hvor hårdt vi skal gå til skyldner, men vi er i samme båd med dig, da vi ikke vinder, før du vinder. Vi betaler alle retsomkostninger, gebyrer osv. Læs mere om alle de typer vi tilbyder på duskylderpenge.com eller send os alle info på skyldner pr. E-mail, så vender vi tilbage indenfor 48 timer.

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er inkassovirksomhed ikke et lovreguleret område, og besidder i den autorisation som kræves?

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forslår du læser inkasso loven under egeninkasso ( og ser mit tidligere indlæg om vi hjælper dig ) dette betyder vi ikke behøver en sådan autorisation det samme gælder når vi køber fordringen. Vi gør faktisk alt for ikke at blive underlagt en autorisation, for så er chancen for duskylderpenge.com bliver som de andre i branchen, det tro jeg de fleste amino'er har prøvet, vores undersøgelse men priser og tilfredshed som er på duskylderpenge.com fortalte netop at 80% havde dårlig effaring med autoriseret inkasso firmaer. Men på et tidspunkt bliver de nok nød til at åbne en dansk filial til blød inkasso som vi kalder det, men det er ikke nødvendig.

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kristian Holm:

Jeg forslår du læser inkasso loven under egeninkasso ( og ser mit tidligere indlæg om vi hjælper dig ) dette betyder vi ikke behøver en sådan autorisation det samme gælder når vi køber fordringen.

Helt seriøst, hvis du er kylling nok til at sælge din fordring til en virksomhed der i den grad overtræder lovgivningen, hvorfor så ikke aflevere kravet ved rockerne, anden generations indvandrerne eller være mand nok til selv at smide en hilsen igennem vinduet ved din skyldner. Det er pisse useriøst!.

En anden ting, vend lige sagen rundt, der er mange skyldnere der er end i en situation fordi deres egen tillid til kunderne ikke har vist sig at kunne holde og hvordan vil du selv have det med at blive hængt ud offentligt. Det sætter oftest folk i en klemme der bare får en situation til at eskalerer, og i de uheldige tilfælde kan dette ramme uskyldige folk i deres arbejde i form med væbnet røveri på erhvervsdrivende eller privates bopæl.

Sagen i Sverige er træls for den forurettede, men derfor bør man nok overveje etikken i den måde man rammer folk.

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Brian.

#duskylderpenge hænger ingen ud som ikke fortjener det, alle for en chance til at betaler, gøre gyldige indsigelser eller indgå en afdrags ordning.

Du er helt tydeligvis ikke iværksætter, som selv har startet din butik fra bunden, tanken om alle ens drømme skal ødelægges fordi en anden ikke betaler kan betale dig, kan jeg slet ikke holde ud.

God weekend

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Brian Knudsen:
Helt seriøst, hvis du er kylling nok til at sælge din fordring til en virksomhed der i den grad overtræder lovgivningen, hvorfor så ikke aflevere kravet ved rockerne, anden generations indvandrerne eller være mand nok til selv at smide en hilsen igennem vinduet ved din skyldner. Det er pisse useriøst!.
helt enig - og jeg tror ikke et sekund på at de rockere i UK er i stand til at afgøre om et krav er berettiget eller ikke. UF rent ud - ren mangel på etik - og jeg har ved gud prøvet at tabe penge på folk uden at ha lyst til den slags metoder - andet end om natten hvor den lokale politimand der ellers bor i min hjerne, er faldet i søvn

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)