Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du Smartweb?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

For nogen tid siden købte jeg en Magento webshop af en annoncør her på Amino.

Desværre fik jeg kun et råt produkt, ingen vejledning eller hjælp overhovedet med at komme igang.

Efter at have brugt oceaner af tid og kræfter på noget, som jeg overhovedet ikke har forstand på, har jeg nu opgivet.

Jeg har derfor søgt på andre muligheder og er igennem E-conomic blevet opmærksom på Smartweb.

Kender du til den løsning og hvad er din erfaring?

- Nåh ja, og så har jeg da forresten en Magento webshop til salg ;)

/N.

Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 20
Fra  www.din6shop.dk Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ninaf

Jeg kan helt klart anbefale dig at bruge smartweb, de har virkeligt et simpelt system at administrere rundt i, nemt at ligge produkter ind, tekster,design, osv. og tro mig kan jeg finde ud af det kan alle. Ydermere har de lige lavet nye responsive designs (tilpasser sig om du er på computer,tablet eller mobil. Der er hele tiden løbende gratis opdateringer og kundeservice er bare super, de har altid tid til at guide og forklare, hvis man har et problem. Du kan se vores webshop her www.din6shop.dk som er et standard design, men med vores egne ændringer, som der godt nok har været en webudvikler indover.Så er man indstillet på at betale et månedligt beløb og hele tiden have en opdateret shop, så vil jeg varmt anbefale www.smartweb.dk

Med Venlig Hilsen

Michael

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej

Prøv også at kigge på Shoporama.dk. Det er et system bygget af e-købmand (nogen af de virkelig hardcore) til e-købmænd. Der betales også pr. måned.

Der er en masse smarte features som man skal bruge hvis man vil optimere sin side og salg, f.eks. splittests, integration med mailchimp osv.

P.S. jeg har intet med systemet at gøre.

Mvh. Brian
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, Michael og Brian :-)

Jeg har også fået et godt indtryk af Smartweb og er glad for at, du synes, det er nemt at oprette produkter Michael.

Shoporama.dk sælger nu ikke deres side særlig godt. Den er ret mangelfuld på oplysninger - især prise, men vil kigge nærmere på deres referencer.

/N.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)