Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en eller flere samarbejdspartnere med erfaring indenfor programmering (apps) og marketing.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Først og fremmest vil jeg gerne gøre klart at Jeg godt er klar over at der tit på Amino kan findes denne slags indlæg med "jeg har ideen, men mangler programmøren", så derfor vil jeg forsøge at differenciere mig lidt fra mængden ved at fortælle om ideen.

Herudover byder jeg det også velkomment, programmøre eller ej, at give feedback på ideen.

Jeg har igennem de seneste 6 måneder været leverandør af et stort udenlandsk brand som leverer Apps til hotel-branchen.

Og det er omtrent nu jeg er ved at få et gennembrud (7-9-13)

Men som så mange andre iværksættere her på Amino, stiller jeg mig aldrig tilfreds, og forsøger hele tiden at se nye muligheder for at vækste.

Så derfor vil jeg springe hurtigt til ideen.

Som jeg oplever markedet for Apps, er det næsten altid sådan at man som virksomhed opsøger, eller bliver opsøgt af et firma som kan programmere apps. Herefter finder en lang process sted med kravspecifikationer, tilrettelæggelse og prisfastsættelse sted.

Det ender som regel med at kunden bliver overrasket over den "høje" pris som det koster at kode den ene app.

Derfor går min ide ud på at tage den omkostning det er at skabe en App med div. væsentlige funktionaliteter (Frisør = tidsbestilling) og derefter tilbyde appen billigere til det relavante markede.

Jeg har selv beskæftiget mig med en sådan løsning med det føromtalte udenlandske brand, og jeg synes bestemt der er et potientiale.

Men hvorfor gå igennem et udenlandsk brand, hvis jeg kan finde en og opbygge det med i stedet.

Jeg er selv meget interesseret i salgsdelen, og mener helt bestemt at jeg har kompetencerne til at vi med det rigtige produkt, kan blive aktuelle i markedet.

Derfor søger jeg nu en Partner til min virksomhed som enten kan se fidusen i min idé, eller bare ønsker at høre mere:)

Som tidligere nævnt, er generel feedback også velkommen.

Mvh

Casper

coe@hotel-solutions.dk

Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

COEberg:
Derfor går min ide ud på at tage den omkostning det er at skabe en App med div. væsentlige funktionaliteter (Frisør = tidsbestilling) og derefter tilbyde appen billigere til det relavante markede.

Kan du ikke uddybe og forklare den sætning ?

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo naturligvis:)

Forestil dig at man tager udgangspunkt i frisørerne.

De har brug for følgende i en App: (sådan ca.)

- Design

- Informationer

- Adresse

osv

Rent funktionelt har de brug for:

- Tidsbestilling

I stedet for at man så venter på at en frisør ringer, tager man omkostningerne ved at designe en "skabelon" med funktionaliteterne osv, for derefter at opsøge frisører og tilbyde dem denne App til en billigere pris end de ellers kunne have fået.

Håber det gav lidt mening.

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid godt med konkurrence på prisen.. Og en fin idé hvis man er interesseret i en standart løsning (som det jo så vil være).

Lad mig se om jeg har forstået det rigtigt.

Du vil altså lave en skabelon indenfor x antal brancher og gå ud til en virksomhed og fortælle at du kan lave dem en app langt billigere end de andre, men til gengæld skal de vælge et forudbestemt design. Er det rigtigt? 

For så er det jo det de større koncerner allerede har. Som projektansat i sådan en ved jeg af erfaring at vi har fået tilbudt af vores importør en app til en pris der er langt under markedsprisen, men tilgengæld er vi jo såå låst til et bestemt design og funktionaliteter.. Dvs. de låser af for senere ideer til at vækste. derfor har vi sagt nej til den. Men kan sige så meget at diff. prisen på de to var omkring 10.000 kr.. 

// Gry

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)