Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af Webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

jeg er en pige på 18 år som er virkelig kunne tænkte sig at starte egen webshop. jeg har tænkt mig at sælge modetøj til piger/kvinder, men jeg har nogle enkelte spørsmål.

-krav til at starte Webshop

-hvordan får jeg designet hjemmeside

-hvordan finder jeg en leverandør der kan producere det tøj jeg vil sælge

-er der nogle specielle krav ang import af varer 

håber i kan hjælpe :) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej meryeemk

Der findes forskellige muligheder i forhold til når du skal udarbejde din webshop. Hvis du intet kendskab har til webudvikling, vil jeg anbefale dig en af følgende to muligheder. 

1. Leje en færdig løsning, hvor du betaler en månedlig fast ydelse. 

2. Købe en færdig løsning, hvor du typisk køber alle rettigheder til din webshop. 

Såfremt du skulle have erfaringer og mod på selv at lave det hele, vil jeg anbefale dig at kigge nærmere med WordPress med tilhørende WooCommerce. Det er meget brugervenligt, samtidig kan der hentes meget hjælp blot ved at søge på Google

Held og lykke med det hele :)

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bruge:

-  en web designer

- en betalingsleverandør

- en kortindløser

Mvh

Svend Erik

Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Google ordet "webshop" og der kommer tonsvis af løsningsmuligheder. De fleste ligger på 200-1500 kr. Alt efter hvor professionel din side skal være selvfølgelig ;-)

Der er som sådan ikke nogle "krav" til at starte en webshop, men det kræver altså en del arbejde. Find ud af hvor mange forskellige varer du vil sælge, om du vil sælge noget unikt og hvem din målgruppe er. Piger/kvinder er jo meget bredt.. Find også ud af hvor mange penge du har at starte op med. Skal du have et varelager på 10.000 kr. eller 800.000..

Vil du selv designe tøjet og få sat i produktion? Det lyder spændende, men også som noget der kan tage ret lang tid. I så fald er det jo bare at gå igang med at tegne.

Hvis du vil sælge eksisterende mærker bør du først lave en plan over din forretning, sådan at de kan få et godt indtryk af dig og dine idéer. Og så grib telefonen og giv dem et kald ;-) Eller en mail..

Du kan også vælge at importere fra eksempelvis Kina. Der findes flere sider hvor leverandører er samlet - fx Alibaba.com - prøv dig frem derinde. Men først er det en god idé at importregistrere virksomheden. Så slipper du også for at skulle betale moms.

 

 

 

 

Tilmeldt 30. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for svaret!

min målgruppe er piger mellem 15-20 årige, men tøjet er ikk noget som jeg selv designer, tænker mere på en webshop som AmericanDreams.dk. når jeg kigger inde på denne hjemmeside tænker jeg på hvor de har deres leverandører fra, da det er lignende jeg vil sælge.

så har jeg et andet spørgsmål. hvis jeg bestiller udenfor EU kommer der så ikk ret meget told på selvom man er importregisteret :) 

Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror måske at hun bestiller sit tøj fra en amerikansk hjemmeside - det kunne være sammydress.com - de har meget de samme varer.

Jeg har ikke sat mig ind i reglerne, men det er noget man kan læse en masse om på nettet. Som udgangspunkt tror jeg at du skal importregistreres, ellers kan du få en bøde hvis du som virksomhed importerer varer. Til gengæld skal du (vidst nok) ikke betale told ved køb under 1150 kr. Og momsen kan du trække fra i skat.

 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)