Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrent laver falske Trustpilotanmeldelser - hvad gør vi?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Malgodt.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Vi har en konkurrent der bliver ved med at få lavet falske anmeldelser. At de gør det af deres egen butik det er hvad det er, men de er nu begyndt at få produceret dårlige anmeldelser af os. Jeg har indberettet alt til Trustpilot, men det virker som om de tror at det er os der snyder. Det har stået på i snart 2 måneder nu, og vi er mildest talt trætte af det. Vi aner ganske enkelt ikke hvad vi skal gøre, da det ser ud til at fortsætte. Vi nægter at svare igen med dårlige anmeldelser af dem, og vi nægter at få lavet fake-anmeldelser af os selv. 
Vi ved udemærket hvem konkurrenten er, men det er ganske svært at skaffe beviser herfor.

Nogle her der har et forslag til hvad man kan stille op?

På forhånd tak.

Mvh Kresten 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder godt nok træls.

Når nu Trustpilot ikke selv tage det seriøs, vil jeg nok skrue bissen lidt på. Går ud fra at I har en Trustpilot konto som I betaler for? Sig til TP support, at hvis I de ikke vil hjælpe jer, så ophører jeres aftale, næste gang den skal fornyes.

De lever nemlig også af deres kunder og ønsker ikke at de smutter.

Har I ikke en aftale med TP har jeg svært ved at se, hvad I kan gøre. Evt. anmelde den anden virksomhed/person, men ved ikke om det overhovedet kan lade sig gøre.

Det var lige mine ideer :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kresten

Har du henvendt dig direkte til konkurrenten, og gjort dem opmærksomme på at du er bekendt med at de opretter falske anmeldelser? Måske kan dette giver dem kolde fødder..

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Malgodt.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Tak for dine input. Ja, det er hamrende irriterende. 
Vi er betalende kunde, men de har faktisk delt deres afdelinger op, således at "Sælgerne" ikke har noget at gøre med dem der sidder med anmeldelserne, hvorfor vi ikke rigtigt kan "true" dem med at opsige abonnementet - de vil ganske enkelt være lige glade. 

Ja, vi kan selvfølgelig anmelde vores konkurrent, men det vil blive skruen uden ende, da de nok vil blive ved med at anmelde os tilbage :-) . Derudover ønsker vi ikke at synke til deres niveau - selvom det er meget fristende.  

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Malgodt.dk Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Nej, det har vi faktisk ikke. Det var måske ikke nogen dum idé. Ville du gøre det pr. mail eller telefon?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kresten Kjær Larsen:

Hej Simon.

Nej, det har vi faktisk ikke. Det var måske ikke nogen dum idé. Ville du gøre det pr. mail eller telefon?

Personligt ville jeg gøre det via telefon, det virker langt mere konfronterende, især hvis du ønsker at de skal få kolde fødder. 

Du skal selvfølgelig være 100 procent sikker i din sag, før du benytter dig af denne fremgangsmåde. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Malgodt.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon. 
Ja, det er nok det bedste.
Jeg er 100% sikker :-) .
Vi har aldrig fået dårlige anmeldelser, og pludselig, den dag vi bliver nummer 1 i kategorien, så vrimler det med dårlige anmeldelser :-) . Pudsigt sammentræf :-)
Tak for dit syn på det. 

 

Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk også at gøre opmærksom på at det er klart ulovligt det de foretager sig. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Malgodt.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Godt input. Den er også noteret. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kresten Kjær Larsen:

Hej Simon. 
Ja, det er nok det bedste.
Jeg er 100% sikker :-) .
Vi har aldrig fået dårlige anmeldelser, og pludselig, den dag vi bliver nummer 1 i kategorien, så vrimler det med dårlige anmeldelser :-) . Pudsigt sammentræf :-)
Tak for dit syn på det. 

 

Det lyder godt nok mystisk ;) ......

Held og lykke med det, fortæl gerne om hvad resultatet ender ud med, da jeg tror at mange andre herinde desværre alt for tit havner i ligende problemer. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)