Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlæg nummer 3.000...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hans Stokholm Kjer:

Motivation:

Tillykke..

Har de 3000 indlæg været med til give dig nogle kunder fra Amino ?

Ja. Jeg er kunde hos Jesper, hvilket jeg ikke ville have været, hvis jeg ikke havde mødt ham via Amino. Jesper skaffer kunder ved at give god, gratis rådgivning, hvilket skaffer ham solid troværdighed. 

Det samme her, så svaret p spørgsmålet må være ja :-)

/Brian

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder logisk. Jeg tror bik mange på Amino er en del af hans målegruppe 👏
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke Jesper

Det er super flot med så mange indlæg, især set i lyset af at de altid er konstruktive, intelligente og relevante uden mudderkast og andet pjat som skaber støj.

Jeg kan bestemt godt forstå at folk vælger at handle ved dig ud fra det indtryk du efterlader ved dine indlæg.

Med ønsket om fortsat fremgang og udvikling for dit firma siger jeg endnu engang tillykke.

Mvh Brian

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dine mange gode indlæg Jesper. 

Det er imponerende at se så flot en virksomhed du har bygget. 

Stort tillykke med det hele :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom til i juli 2007 så jeg har efterhånden også fulgt med herinde i nogle år og især i starten havde jeg enorm gavn af det da jeg havde så mange spørgsmål dengang :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

  Mange tak skal I alle sammen have! Big Smile

Hvad jeg har fået ud af at være på Amino...? Det er faktisk ikke så simpelt at svare på uden at det bliver et indlæg, som kommer til at slå rekorden som det længste svar herinde.

Men kort ridset op, for at holde det kort:

- Jeg har fået nogle kunder herinde og en del af dem har været kunder i MediaMouse i rigtig mange år efterhånden.
- Jeg vil dog sige at det ikke er via Amino, at jeg har fået "store" kunder igennem. Men gode loyale kunder som deler samme interesse som mig - nemlig iværksætteri.

- Jeg har derimod fået noget helt andet igennem Amino, som jeg aldrig ville kunne have fået på en anden måde:
Kontakt til en masse andre med-iværksættere. Folk som jeg har kunne dele erfaring med og kunne "spille bold" med.
Før Thorborg stiftede Amino var der ikke rigtig noget let tilgængeligt sammenhold for iværksættere. Og i Amino's spæde start blev rygtet omkring sitet spredt mund til mund og derved var der også en meget høj koncentration af iværksættere på siden. Jeg kan huske da Thorborg lavede "Indlæg i dag"-funktionen - der fyldte en hel dags indlæg en enkelt side. Men til gengæld var det ret koncentreret information og debat.

Jeg har igennem Amino fået nogle meget tætte bekendtskaber med andre iværksættere, hvor en del er så tætte at jeg vil kunne ringe eller emaile til dem klokken crap om natten og få hjælp med et problem - og det gælder også den anden vej. En stor del af dem har jeg mødt i virkeligheden bl.a. til diverse arrangementer, men også igennem vores gamle berygtede Amino-bar. Det var et projekt som 8-9 af os "gamle" Aminoer satte i søen det første år af Amino. Vi ønskede at møde hinanden i virkeligheden. Så vi arrangerede et møde på WannaBe i København og det var oprindeligt tænkt at vi bare lige skulle sige hej til hinanden og drikke en øl. Men det blev til langt mere end det. Det blev den første af omgang Amino-bar af rigtig mange, som bl.a. også omfattede gril og fællesspisning på Kastellet.
I dag er mere end halvdelen af det gamle hold er ikke længere selvstændige/iværksættere, men vi har stadig kontakt til hinanden og bruger hinanden til at vende forskellige ting, ikke blot iværksætteri.

- Dertil kommer så at jeg har fået rigtig meget sparring og problemløsning igennem Amino, som jeg ellers skulle have brugt ufatteligt mange timer på at søge svar på i bøger, hos det offentlige m.m..

- I dag er mit forbrug af Amino noget lavere end i starten. Men det er primært fordi at den tid jeg har til at læse og skrive på Amino er begrænset - og det er selvfølgelig også et spørgsmål om prioritet. Jeg har fået svar på de fleste af de spørgsmål jeg havde og efterhånden som MediaMouse er vokset, så er problemerne og udfordringerne også vokset og har skiftet karakter. En del af de udfordringer jeg har med virksomheden i dag er noget jeg ikke kan få hjælp med på Amino.
Men det er så alligevel ikke helt rigtigt. Jeg får bl.a. noget af hjælpen via de gamle Aminoer og det brede netværk jeg har fået igennem de mange år jeg har været en del af Amino.

Men ikke desto mindre er jeg stadig iværksætter - det har jeg været siden jeg var 12 år gammel (læs nogle af mine blogindlæg herinde). Så det ligger i blodet på mig. MediaMouse er ikke mit eneste "projekt". Og derfor er jeg også stadig på Amino og både får nogle luftet nogle ting, finder sparring og forsøger at hjælpe andre iværksættere som nu er der hvor jeg selv har været og jeg derfor har noget erfaring at bidrage med.

- Og så er der da heller ikke nogen tvivl om at jeg igennem Amino er blevet godt brandet, som det jeg nu en gang er: En grafisk nørd Geeked.

/Jesper

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)