Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er fremtidens energi problemer løst? Se her...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Sad lige og surfede lidt på nye markeder, her faldt jeg over en opfindelse af Barbosa og Lea fra Brazilien som siger de i 2013 opfandt en ny energikilde/energi generator. Jeg har kun overfladisk kigget forundret på det, og det ser ud som om de har søgt patent.

Det her er overunity så det basker, de påstår input 12w giver 12000w output.

De siger den virker ved at udnytte den energi der afgives af jorden magnetfelter, men bedøm selv, og så vær sød ved mig hvis du beviser det er et scam lol

http://energiauniversal.eco.br/

(Lad google oversætte sitet til dansk)

 (video fra en nyhedsudsendelse)

Her er patentansøgningen, hvis det giver mening for dig....

https://www.google.com/patents/WO2013104043A1?cl=en&dq=WO+2013/104043+A1&hl=da&sa=X&ei=YBZSVJGKO8vjywPt_YDIAQ&ved=0CBwQ6AEwAA

Hvad siger i andre?

Har i kendskab til endnu bedre teknologier?

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen kommentarer? Does it blow your mind? (som man siger)

Ved i godt at olie, naturgas, vind og solenergi er tæt på at være forældet.

Der er så mange muligheder og i løbet af de næste 10 år vil der blive skabt massevis af energysavers, samtidig med nye former for energi kommer til. Det går sikkert hurtigere end jeg lige kan overskue. 

De største it relaterede selskaber i USA får i forvejen deres energi fra fuelcells lavet af sand der kører på gas og giver elektricitet til halv pris af olie (uden afgifter)!!!

En husholdning kan få energi fra en bloombox om få år. Det siger Jer ikke noget nu, men det giver måske snart mening (søg på nettet).

Honda og Toyota sender (måske) fuel cell biler på gaden i 2015 der leverer 100kwh energi eller nok til 50 huse...

Om 10 år er energi sikkert gratis, vi kører på de sidste krampetrækninger hvor olieselskaber kan dræbe udviklerne af ny energi, de har bedraget os i 100 år og nu er der ikke mere olie og så siger de - "vi har vidst det hele tiden, her er Jeres free energy"

Nicolas Tesla viste vejen frem, og beviste free energy var muligt, da han ombyggede en almindelig bil til en el bil der kunne køre 160kmt i 9 timer uden at blive ladet op, men med to antenner på taget til at samle energi undervejs. (jeg så en film af bilen på discovery science).

Det ville være nemt at skifte til gratis energi til hele verden, men dem der ejer energien i dag bestemmer hvem der er rige og magtfulde på verdensplan. Det vil ændre verden en hel del når folk ikke har brug for at tjene 25% af deres løn for at en oliemagnet i Norge (eller andetsteds) kan hygge sig på din bekostning. Men det at vi alle har disse udgifter gør at vi her i I landene har bedre råd til udgiften og derfor bliver de fattige ikke rigere når de ikke kan få energi - men det får de snart.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg ikke hvor meget du har læst af siden, men det er noget vås for mig.

Der findes ingen frie elektroner, som man bare kan "tappe" fra jorden.

Det er korrekt at en ændring af en elektrons eksistens kan afgive energi, det er jo det man gør i en atomreaktor, men en kedelig bivirkning er altid at stoffet bliver radioaktivt, og er derfor livsfarlig at være i nærheden af.

Det hele lyder som noget vrøvl - at man har patent på vrøvlet gør det ikke mere plausibelt.

Din konspirationsteori omkring olie/gratis energi tror jeg heller ikke på - konsp.teorier hører til i usa, og bør blive der.

Hvis en dansker eller svensker f.eks. har en opfindelse som kan give billig vedvarende energi, vil han ikke lade sig stoppe af olieselskaberne uanset hvad.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld men hvornår blev vind og solenergi tæt på forældet?

Solenergi er noget af lige nu det bedste alternative vi har når vi løber tør for gas, kul og oile.

Find de bedste sko priser på Skohylden

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk der tror på evighedsmaskiner tror ikke på fysikkens love.

Men du kan få et design helt gratis af mig her:

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mr. A:

Er der slet ingen kommentarer? Does it blow your mind? (som man siger)

Ved i godt at olie, naturgas, vind og solenergi er tæt på at være forældet.

Der er så mange muligheder og i løbet af de næste 10 år vil der blive skabt massevis af energysavers, samtidig med nye former for energi kommer til. Det går sikkert hurtigere end jeg lige kan overskue. 

De største it relaterede selskaber i USA får i forvejen deres energi fra fuelcells lavet af sand der kører på gas og giver elektricitet til halv pris af olie (uden afgifter)!!!

En husholdning kan få energi fra en bloombox om få år. Det siger Jer ikke noget nu, men det giver måske snart mening (søg på nettet).

Honda og Toyota sender (måske) fuel cell biler på gaden i 2015 der leverer 100kwh energi eller nok til 50 huse...

Om 10 år er energi sikkert gratis, vi kører på de sidste krampetrækninger hvor olieselskaber kan dræbe udviklerne af ny energi, de har bedraget os i 100 år og nu er der ikke mere olie og så siger de - "vi har vidst det hele tiden, her er Jeres free energy"

Nicolas Tesla viste vejen frem, og beviste free energy var muligt, da han ombyggede en almindelig bil til en el bil der kunne køre 160kmt i 9 timer uden at blive ladet op, men med to antenner på taget til at samle energi undervejs. (jeg så en film af bilen på discovery science).

Det ville være nemt at skifte til gratis energi til hele verden, men dem der ejer energien i dag bestemmer hvem der er rige og magtfulde på verdensplan. Det vil ændre verden en hel del når folk ikke har brug for at tjene 25% af deres løn for at en oliemagnet i Norge (eller andetsteds) kan hygge sig på din bekostning. Men det at vi alle har disse udgifter gør at vi her i I landene har bedre råd til udgiften og derfor bliver de fattige ikke rigere når de ikke kan få energi - men det får de snart.

Har du overhovedet undersøgt, hvor meget olie egentlig betyder for vores samfund? Altså ud over at være energi? 

Når olien er væk, så dør alle de opfindelser, som du omtaler, fordi der skal olie til at lave dem. Slut prut finale. Så kan de være nok så effektive, men uden olie, er der f.eks ingen dæk, ingen biler, ingen atomkraftværker, ingen fabrikker, ingen sprøjtemidler, ingen tandpasta, ingen plastik osv osv osv osv...

Hele menneskets optur er ene og alene baseret på olie, og der er intet, der pt kan erstatte den plads. Facts of life desværre...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion seller jeg er da ikke uenig i at man altid vil bruge olie men på senere tidspunkt inden længe, i et helt andet omfang end i dag.

Men det er også en af årsagerne til at vi må frigøre os fra at dække energibehovet med olie. Vi kan altid skabe olie fra f.eks. alger men det er mere hensigtsmæssigt at skabe energien fra andre kanaler.

Til Jer andre...i tillader jer at opfatte opfindelser der sælges i udlandet som hokus pokus, selv om de laver clean renewable energy til priser der ligger på omkring 25% af prisen på at lave vindmølle strøm. Og de producerer 24/7 og onsite production. Fuelcells er en realitet og vi ser det også snart i Danmark, prøv at sæt jer ind i hvad vi ved i dag i forhold til for 5år siden. 

Det er klart jeg peger på ting jeg ser som plausible men der er selvfølgelig mange andre løsninger. Men det er logisk tankegang for mig at staten har en interesse i central energiproduktion uanset prisen, fordi det vigtigeste for dem er at kunne beskatte al energi. Mange vil kunne skabe denne energi decentralt om bare meget få år. Hvis jeg kan skabe min strøm nemt til 25% af prisen, hvorfor så købe noget der bliver beskattet 

Enten har i mere travlt med at angribe mig end at vurdere valideringen af de ting jeg omtaler. 1) Er der nogen der anfægter man kan lave energi af fuel cells?

I så fald så fortæl mig hvorfor USAs største it firmaer accepterer at www.bloomenergy.com markedsfører sig med at de er kunder og viser onsite videoer på nettet?

Fuel cells ER på markedet, de fungerer, de skal bare kunne bredes mere ud.

Om videoen med den nye teknologi, tjae, der er jo ingen der har modbevist noget som helst, i konstaterer bare hvad i tror på. Der er nok ikke andet at gøre end at vente på at se om det bredes ud i de egne af brazilien som de i videoen siger den sælges i. Hvis i lægger mærke til det står der med småt på websitet, at maskinen ikke må sælges online. 

Der er nogen ting der ikke er helt ufarlige at vide ting om, men jeg har ikke så meget at miste. Folk offentliggør som regel deres opfindelser uanset hvor de kommer fra. Jeg har set det mange gange, så jeg mener ikke det er et spørgsmål om det kan lade sig gøre. Det er nok mere et spørgsmål om modparten er så usandsynlig rig efter at have tømt oliereserverne i 100 år og solgt dyrt. Det er en anden verdenorden som nogen bilder sig ind ikke eksisterer. De kan som regel købe sig til forsinkelser af opfindelser og det har man gjort med succes i mange år. 

Kan i huske for 5år siden hvor en dansker opfandt en energycube man kunne varme op i solen til 2000celcius så den kunne afgive 80 grader varme de næste 3 måneder - den kom aldrig i produktion? Hvorfor ikke? En forsker på Aarhus uni sagde i 2012/13 at han havde et verdensgennembrud indenfor thermal energy, jeg har sagt jeg kan give ham den varme han skal bruge, men han vil ikke kontakte mig og han vil ikke tale om produktet. DTU er ved (i eu samarbejde) at installere fuel cells i 1000 huse som test. Men resultaterne kommer jo først senere. 

Ny energi ER en realitet - det er ikke hokus pokus hvor folk kan sige de ikke tror på ting, de kan sige de er uoplyste. Politikere (R) i Danmark tror man kan købe møller i dag og være forrest i udviklingen i år 2050. Køber de så også en computer til forskning i år der gør os førende indenfor IT i år 2050. Hvis nogen tror det kan ske så må i bede om at få skolepengene retur.

Hvis man ikke ved at der eksisterer elektromagnet energy felter, så er det ikke helt nemt at kommunikere med Jer. I bilder jer ind at energi kun skabes ved at man brænder olie af, det er kun en del af det. I praksis laver man energi ved at man laver en cobbercoil og når man så fører en magnet ind og ud af denne coil så skabes der elektricitet. Så man udstiller lidt sin manglende viden når man irettesætter mig med argumenter om at magneter ikke kan lave energifelter. Hele verden er et stort energi felt!! Det skal bare indvindes.

Man opfandt faktisk en tilsvarende jordmagnet maskine i Japan i 1970erne, og den virkede og kom på markedet i 3000 solgte eksemplarer før man fandt ud af at når maskinen blev sat i et betonhus så eksploderede armerings jernet i væggene.

Hvis Nicolas Tesla havde fået sine produkter på markedet i 1920 så havde vi aldrig overvejet at bruge olie til de formål vi gør i dag.

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)