Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside kun 1.800,- inkl. moms

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Signe:

Hvad koster en webshop? Smile

jeg kan sætte dig i forbindelse med min webmand. Han er god og billig. Jeg mener han tager 5000 kr for en webshop

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke fordi jeg har tænkt mig at købe hjemmeside, men jeg tror i vil sælge mere hvis i viser noget i evt har lavet til andre kunder?

Fra København
Tilmeldt 18. Oct 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Lightmedia Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Petersen:

Ikke fordi jeg har tænkt mig at købe hjemmeside, men jeg tror i vil sælge mere hvis i viser noget i evt har lavet til andre kunder?

Hej Jesper. Som jeg skrev i mit tilbud så laver jeg primært det her tilbud for at få nogle referencer. Og jeg linkede også til de hjemmeside jeg har lavet i mit indlæg.

Ville meget gerne kunne visse nogle fede referencer frem :-)

Mvh.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lightmedia:

Jesper Petersen:

Ikke fordi jeg har tænkt mig at købe hjemmeside, men jeg tror i vil sælge mere hvis i viser noget i evt har lavet til andre kunder?

Hej Jesper. Som jeg skrev i mit tilbud så laver jeg primært det her tilbud for at få nogle referencer. Og jeg linkede også til de hjemmeside jeg har lavet i mit indlæg.

Ville meget gerne kunne visse nogle fede referencer frem :-)

Mvh.

Hej,

Fair nok, det havde jeg lige overset med mine trætte øjne, ;) 

Fra København
Tilmeldt 18. Oct 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Lightmedia Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Petersen:

Lightmedia:

Jesper Petersen:

Ikke fordi jeg har tænkt mig at købe hjemmeside, men jeg tror i vil sælge mere hvis i viser noget i evt har lavet til andre kunder?

Hej Jesper. Som jeg skrev i mit tilbud så laver jeg primært det her tilbud for at få nogle referencer. Og jeg linkede også til de hjemmeside jeg har lavet i mit indlæg.

Ville meget gerne kunne visse nogle fede referencer frem :-)

Mvh.

Hej,

Fair nok, det havde jeg lige overset med mine trætte øjne, ;) 

Det er helt fint :) Klokken er også mange...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Jul 14
Indlæg ialt: 23
Fra  mono.net Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 9 person

Hej Ronni!

Hvis du gerne selv vil kunne opbygge og administrere din hjemmeside fra bunden af kan du også prøve www.mono.net  - Du kan prøve det gratis i 14 dage og vi giver op til 40% rabat til Aminoer resten af måneden (Det vil sige helt ned til 45kr./md. og intet opstartsgebyr) :) Skriv endelig til mig, hvis du vil høre mere.

Fortsat god dag!

Hilsen Line 

Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Hej Line

et par spørgsmål til mono

1. Har i nogen former for online booking systemer i jeres system ? som kan kombineres med webshoppen. Så man kan booke tid hos en behandler og betale samtidig.

michael

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

michael4715:
et par spørgsmål til mono

Så skriv til dem! Det er i forvejen utrolig dårlig stil af Line, at kapre andres tilbudstråde.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige min ord, jeg synes det er utrolig dårlig still at hun prøve at tag kunder for andre, og samtidig hvorfor laver hun ikke en for sig selv??

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Jul 14
Indlæg ialt: 23
Fra  mono.net Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

michael4715:

Hej Line

et par spørgsmål til mono

1. Har i nogen former for online booking systemer i jeres system ? som kan kombineres med webshoppen. Så man kan booke tid hos en behandler og betale samtidig.

michael

 

Hej Michael!

Tak for dit gode spørgsmål :)

Vi har faktisk netop indgået samarbejde med bookingtjenesten fra Agendize.com, så dine kunder nu kan booke direkte gennem hjemmesiden. Du kan læse mere om alle funktionerne systemet giver dig her (fx online betaling): http://www.agendize.com/platform/online-appointment-scheduling-software Det kommer snart på dansk! Du kan teste bookingsystemet gratis i op til 30 dage og mono's CMS system gratis i 14 dage.

Du er meget velkommen til at skrive til os på support@mono.net, hvis du skulle have andre opklarende spørgsmål :) 

Fortsat god dag!

Hilsen Line 

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)