Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på Rêves-ure: Vejl. uds. = 9499 kr. Din pris = 1495 kr.

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ønsker at blot understrege, at jeg intet har med den ovenstående artikel at gøre. Jeg havde hverken noget at gøre med selve brandet Rêves, fremstillingen af hjemmeside eller det selskab, der bliver nævnt i artiklen. Jeg ønsker naturligvis ikke, at folk har den tror, at jeg har været involveret i dette - jeg har blandt købt urene af den grossist-virksomhed, der også bliver nævnt i artiklen, og efterfølgende har jeg solgt Ursektionen.dk videre til Søren Bælum fra Deluxlife.dk - blot så vi har dette på det rene.

Fortsat god dag.

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Såfremt du har handlet i god tro, vil jeg mene du kan gå rettens vej.

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

AlexanderAlm:

Såfremt du har handlet i god tro, vil jeg mene du kan gå rettens vej.

Det har jeg - naturligvis. Jeg ser dog ingen grund til at gå i retten med denne sag, da jeg tvivler stærkt på, at jeg får noget ud af det :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det der med salg af ure med førpris - normalpris - osv som dokumenteres via en hjemmeside der kun er lavet med det ene formål at kunne "dokumentere" førpris er omtrent så gammelt trick som opfindelsen af hjemmesider

Der er mindst 10-15 mærker der sælges på den totalt falske forudsætning - rent snyd og det er generelt kina-møg med batterier. 

Det gælder hele den sektor, at det er møg ting der aldrig kan repareres. Gå til enhver urmager og du vil blive grint langt ud på fortorvet 

Alle den type-  normal pris 9.998 nu 1.400 kan man glemme alt om. De er mindst lige så dårlige ure som alle andre modeure til 1400 kr. De kan gå en tid - og så skal de smides ud når noget - med næsten garanti - går galt.

Der findes Kina ure der fungerer på sigt, men de er sjældne og de alm seagull værker osv er engangssager både batteridrevne og mekaniske. Det gælde både de som sælges til total skør "normalpris" og masser af de andre ca 2000 kr ure

Retsligt - næsten umuligt at komme efter den slags misvisninger dog

vh John H (hvis hobby er - ure http://watchesthroughtime.blogspot.dk/ ) 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)