Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på Rêves-ure: Vejl. uds. = 9499 kr. Din pris = 1495 kr.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

*JB*:

At der står på producentens hjemmeside hvad prisen er gør det ikke nødvendigvis retfærdigt eller korrekt (forstået for hvad som er en rigtig og forkert vejl. pris)

Du skriver selvfølgelig producentens vejl. pris og det er helt fint men producenten har sat en helt hen i vejret høj pris som i min verden er en vildledende pris. Uret vil ALDRIG blive solgt til den pris og prisen er sat højt for at kunne give gode rabatter og derved virke super interessant og attraktivt. Det er også derfor dealsites har en stoooor rabat på sådan et ur. Det er det samme der sker på QXL med diverse ure. 9000 kr for et skidt quartzur er absurd. Du kan finde MANGE andre ure med schweizisk automatisk urværk til 7.000 kr fra repsekterede og KENDTE urmærker. Den reelle pris på jeres ur er nok ikke over 1000 kr da det ikke er mere værd. Jeg tror nu også at i tjener en ok skilling når i sælger til 1500 kr ellers er i blevet taget dybt analt... :)

Som en anden skrev er det velkendt i urbranchen at producenter af ukendte mærker sætter en høj førpris for at skabe interesse.

god dag.

Hej *JB*,

Tidligere i tråden blev jeg kaldt en dårlig købmand, fordi jeg solgte urene til 1495 kr. Jeg vil gerne tillade mig at spøge, om du nogensinde har haft fingrene i et Rêves ur. Jeg er faktisk blev meget overrasket over urets store kvalitet, så jeg veksler selv mellem dette ur og en række andre ure til dagligt. Og ja, det er ganske korrekt, at man sagtens kan finde andre ure i samme prisklasse fra mere respekterede brands, men jeg føler sagtens at dette ur kvalitetsmæssigt kan leve op til mit Hugo Boss-ur...

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen.

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Eric - Tekstspot.dk:

NuvoMedia:

Cookie - John Hannover:

Gammelt kendt trick bland os urkendere - vejledende er sat skørt højt for et ukendt kvartsur - tilbydes ud fra det på Lauritz hvor det jo så også gik for 1500 kr-

Som ursamler/urmand - ikke ukendt fænomen for at være ærlig - her 84% rabat

http://dagensbedste.dk/campaigns/single/67271 

vh

Hej John,

Jeg har tidligere i tråden fremsendt et link til deres officielle side, hvor prisen er angives som 1250 euro. Det er cirka svarende til 9499 kr. Jeg kan dog sagtens sætte den vejledende udsalgspris ned på webshoppen, hvis det er dét :-)

God aften!

Det John mener er, når man laver et produkt bestemmer man selv prisen, så vidt jeg kan se er det ur det første de har lavet. - Som John siger er det et velkendt trick, at lave et produkt sætte værdien rigtig højt, og så sælge det billigt ud til alle. Fordi så føler folk de har sparet nogle penge.

Hej Eric,

Det er jeg skam helt med på. Jeg er dog overbevist om, at det er meget normalt at følge de vejledende udsalgspriser fra producenterne. Det bliver - mig bekendt - gjort indenfor mange brancher. :-)

God aften til dig.

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

NuvoMedia:

Hej *JB*,

Tidligere i tråden blev jeg kaldt en dårlig købmand, fordi jeg solgte urene til 1495 kr. Jeg vil gerne tillade mig at spøge, om du nogensinde har haft fingrene i et Rêves ur. Jeg er faktisk blev meget overrasket over urets store kvalitet, så jeg veksler selv mellem dette ur og en række andre ure til dagligt. Og ja, det er ganske korrekt, at man sagtens kan finde andre ure i samme prisklasse fra mere respekterede brands, men jeg føler sagtens at dette ur kvalitetsmæssigt kan leve op til mit Hugo Boss-ur...

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen.

Min antagelse af urets kvalitet er udelukkende baseret på hvad andre ure med samme pristrick har af kvalitet. Jeg kunne sagtens blive overrasket over kvaliteten. Jeg vil dog med stor sandsynlighed ikke synes at det er 9000 kr værd. :)

At du er blevet beskyldt for dårligt købmandsskab er udelukkende hvis uret ER 9000 kr værd og du så sælger det billigt ud. Jeg tror at folk skrev det en smule ironisk med den undertone at uret IKKE er 9000 kr værd og derfor vildledende med den pris. Hvis den ikke er vildledende er det ringe købmandsskab.

Jeg ser bestemt ikke Hugo Boss som et kvalitetsur der er sin prislab værdi. Som urentusiast vil jeg ikke mene er det Hugo boss levere er prisen værdi ligesom deres t-shirts til 800 kr ikke er kvaliteten værd men at brandet har den store ære af prisen istedet.

Jeg ville mene at du får væsentlig mere ur for pengene og også for mindre penge i mærker som fx Certina og Longines. Velkendte urmærker med schweizisk kvalitet i indmaden i form af ETA værker.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Eric - Tekstspot.dk:

NuvoMedia:

Cookie - John Hannover:

Gammelt kendt trick bland os urkendere - vejledende er sat skørt højt for et ukendt kvartsur - tilbydes ud fra det på Lauritz hvor det jo så også gik for 1500 kr-

Som ursamler/urmand - ikke ukendt fænomen for at være ærlig - her 84% rabat

http://dagensbedste.dk/campaigns/single/67271 

vh

Hej John,

Jeg har tidligere i tråden fremsendt et link til deres officielle side, hvor prisen er angives som 1250 euro. Det er cirka svarende til 9499 kr. Jeg kan dog sagtens sætte den vejledende udsalgspris ned på webshoppen, hvis det er dét :-)

God aften!

Det John mener er, når man laver et produkt bestemmer man selv prisen, så vidt jeg kan se er det ur det første de har lavet. - Som John siger er det et velkendt trick, at lave et produkt sætte værdien rigtig højt, og så sælge det billigt ud til alle. Fordi så føler folk de har sparet nogle penge.

Også kendt på de vejledende priser på byggematerialer og andet, hvor håndværkeren køber meget billigere og tjener markup på materialer :)

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Eric - Tekstspot.dk:

NuvoMedia:

Cookie - John Hannover:

Gammelt kendt trick bland os urkendere - vejledende er sat skørt højt for et ukendt kvartsur - tilbydes ud fra det på Lauritz hvor det jo så også gik for 1500 kr-

Som ursamler/urmand - ikke ukendt fænomen for at være ærlig - her 84% rabat

http://dagensbedste.dk/campaigns/single/67271 

vh

Hej John,

Jeg har tidligere i tråden fremsendt et link til deres officielle side, hvor prisen er angives som 1250 euro. Det er cirka svarende til 9499 kr. Jeg kan dog sagtens sætte den vejledende udsalgspris ned på webshoppen, hvis det er dét :-)

God aften!

Det John mener er, når man laver et produkt bestemmer man selv prisen, så vidt jeg kan se er det ur det første de har lavet. - Som John siger er det et velkendt trick, at lave et produkt sætte værdien rigtig højt, og så sælge det billigt ud til alle. Fordi så føler folk de har sparet nogle penge.

Også kendt på de vejledende priser på byggematerialer og andet, hvor håndværkeren køber meget billigere og tjener markup på materialer :)

Hej allesammen,

Det var på ingen måder meningen, at denne tråd skulle udvikle sig til en debattråd på denne måde. Det var udelukkende tiltænkt, at det skulle være et tilbud. Jeg respekterer naturligvis Jeres meninger, men jeg vil gerne frabede yderligere debat her i tråden.

God aften! :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NuvoMedia:

Du kan se deres officielle hjemmeside her. Her er prisen angivet til 1250 euro, hvilket er svarede til cirka 9499 kr.

Er det den officielle side? Damn useriøst! De har lavet to ure, som ud fra de meget sparsomme informationer på deres side, må antages at være ret billige urværker. Dertil kommer, at man ik en gang kan se på siden, hvem man handler med. Ud over hvem der har lavet siden, er der ingen informationer om "Reves"...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

metoden er totalt standard. Mærket er et af 1000 vis af små mærker fra Schweiz fra før kvarts kom til. Generiske fabrikker - type kælder virksomhed-  der lavede udemærkede mekanske ure. Lavede er så meget sagt Værkerne var - i modsætning til de få der lavede "in-house" værker alle fra nogle ganske få værksfabrikker - hed ebauches disse værker - fra FF, schield og i høj grad ETA som stadigt eksisterer i høj grad

De fleste af disse småværker knækkede nakken da japan og kvarts væltede ind i ca 1970. Nye folk har så købt navnet af mange af disse billigt.type Reves - pierce og mange andre - og de putter nu billigere kvartsværker i, og for at gøre det fint - laver de limiterede serier - nummerede  og - markedsfører dem til høj pris på deres officielle side.

Karakteristisk er, at de ikke generelt findes udbudt i urmagerbutikker og heller ikke på nettet, til samme pris fra andre, men typisk med 86% rabat. Lauritz er kendt for huse en del af den type fra 5-6 forskellige "mærker"

Det kan lyde hårdt at blande sig i en plus mands salgstråd - men jer har været i netop ur- gamet i så mange år - som samler og rådgiver - og det er meget sjældet at finde noget seriøst kvarts af no-name typen - til små 10.000 kr. Alle hår stritter og siger - UHA

Mit GÆT er, at der sidder noget enten kineser kvarts i - eller - hvis den går højt noget miyota eller ronda i maven på det - men intet af det er bare i nærheden af highend eller andet end det, som sidder i urene i COOPs montre for batteriure. 

Et råd kunne være, at spørge en urmager - en af dem der ikke kun skifter batterier, om han kunne tænke sig at reparere et sådan ur som var gået i stå - og svaret vil generelt være, at det vil de ikke stikke deres skruetrækker i nogen sinde.

Jeg har også været på Reves hjemmeside og konstateret "ingen info" men jeg kender det der game ret vel -  ind og ud - ure er mit mellemnavn Smile og derfor kunne jeg ikke lade være med at blande mig - urtypen og tilbudstypen har været gennemtærsket/tæsket på vintageure.dk - urforum.dk og itstime.dk og masser udenlandske fora watchyouseek og andet - og de findes i alle lande.

her tilfældig tråd om samme type http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=12185 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.jubii.dk/News/krimi/handelsstudenter-snoed-deal-kunder-med-falske-luksus-ure/b678a34edb1c4ad8a0de192309cabd1d

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var du lige en anelse hurtigere end mig! Skype-BigSmile

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)