Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på Rêves-ure: Vejl. uds. = 9499 kr. Din pris = 1495 kr.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gammelt kendt trick bland os urkendere - vejledende er sat skørt højt for et ukendt kvartsur - tilbydes ud fra det på Lauritz hvor det jo så også gik for 1500 kr-

Som ursamler/urmand - ikke ukendt fænomen for at være ærlig - her 84% rabat

http://dagensbedste.dk/campaigns/single/67271 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

NuvoMedia:
Der har også været et til salg på Lauritz.com, hvor de har vurderet til 7.400 kr.

Vurderet og vurderet. Det er nok at misbruge ordet. 

Lauritz.com sætter prisen efter det de kalder et nyvareprincip. Det betyder at prisen inkl. købersalær sættes til forhandlerens vejledende udsalgspris. Det er der ikke meget vurdering over - der er mere tale om beregning.....

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Gammelt kendt trick bland os urkendere - vejledende er sat skørt højt for et ukendt kvartsur - tilbydes ud fra det på Lauritz hvor det jo så også gik for 1500 kr-

Som ursamler/urmand - ikke ukendt fænomen for at være ærlig - her 84% rabat

http://dagensbedste.dk/campaigns/single/67271 

vh

Hej John,

Jeg har tidligere i tråden fremsendt et link til deres officielle side, hvor prisen er angives som 1250 euro. Det er cirka svarende til 9499 kr. Jeg kan dog sagtens sætte den vejledende udsalgspris ned på webshoppen, hvis det er dét :-)

God aften!

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

NuvoMedia:
Der har også været et til salg på Lauritz.com, hvor de har vurderet til 7.400 kr.

Vurderet og vurderet. Det er nok at misbruge ordet. 

Lauritz.com sætter prisen efter det de kalder et nyvareprincip. Det betyder at prisen inkl. købersalær sættes til forhandlerens vejledende udsalgspris. Det er der ikke meget vurdering over - der er mere tale om beregning.....

Hej Henrik,

Jeg beklager meget, hvis jeg har brugt den forkerte terminologi. Der stod blot "Vurdering: 7.400 kr."...

God aften til dig også :-)

Fra Vipperød
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer i også nuvomedia.dk?

Fordi i har samme CVR som dem :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Pedersen:
Ejer i også nuvomedia.dk?
Tjek Amino brugerens navn :)

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Pedersen:

Ejer i også nuvomedia.dk?

Fordi i har samme CVR som dem :)

Ja, min profil her på Amino hedder jo også "NuvoMedia" :-)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NuvoMedia,

Hvis i ønsker en gæv urtosse samt utrolig kvalificeret iværksætter med på jeres team må i endelig sige til :)!

Jeg kan bidrage med urviden, samt erfaring inden for virksomheder, salg, markedsføring, kundeservice og des lige.

Smid mig en e-mail på mads@bjergoe.com hvis det kunne være interessant? :)

Hilsen
Mads Grønning 

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

At der står på producentens hjemmeside hvad prisen er gør det ikke nødvendigvis retfærdigt eller korrekt (forstået for hvad som er en rigtig og forkert vejl. pris)

Du skriver selvfølgelig producentens vejl. pris og det er helt fint men producenten har sat en helt hen i vejret høj pris som i min verden er en vildledende pris. Uret vil ALDRIG blive solgt til den pris og prisen er sat højt for at kunne give gode rabatter og derved virke super interessant og attraktivt. Det er også derfor dealsites har en stoooor rabat på sådan et ur. Det er det samme der sker på QXL med diverse ure. 9000 kr for et skidt quartzur er absurd. Du kan finde MANGE andre ure med schweizisk automatisk urværk til 7.000 kr fra repsekterede og KENDTE urmærker. Den reelle pris på jeres ur er nok ikke over 1000 kr da det ikke er mere værd. Jeg tror nu også at i tjener en ok skilling når i sælger til 1500 kr ellers er i blevet taget dybt analt... :)

Som en anden skrev er det velkendt i urbranchen at producenter af ukendte mærker sætter en høj førpris for at skabe interesse.

god dag.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

NuvoMedia:

Cookie - John Hannover:

Gammelt kendt trick bland os urkendere - vejledende er sat skørt højt for et ukendt kvartsur - tilbydes ud fra det på Lauritz hvor det jo så også gik for 1500 kr-

Som ursamler/urmand - ikke ukendt fænomen for at være ærlig - her 84% rabat

http://dagensbedste.dk/campaigns/single/67271 

vh

Hej John,

Jeg har tidligere i tråden fremsendt et link til deres officielle side, hvor prisen er angives som 1250 euro. Det er cirka svarende til 9499 kr. Jeg kan dog sagtens sætte den vejledende udsalgspris ned på webshoppen, hvis det er dét :-)

God aften!

Det John mener er, når man laver et produkt bestemmer man selv prisen, så vidt jeg kan se er det ur det første de har lavet. - Som John siger er det et velkendt trick, at lave et produkt sætte værdien rigtig højt, og så sælge det billigt ud til alle. Fordi så føler folk de har sparet nogle penge.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)