Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på Rêves-ure: Vejl. uds. = 9499 kr. Din pris = 1495 kr.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Min patner og jeg har for et par dage siden åbnet dørene op for vores nye webshop, der forhandler ure. Vi har blandt andet Hugo Boss, Gant og Tommy Hilfiger - og vi arbejder på at få flere mærker på siden indenfor nærmeste fremtid.

For at fejre vores åbning har vi et rigtig godt tilbud på Rêves-ure, der har en vejledende udsalgspris på 9499 kr., mens vores pris lyder på kun 1495 kr. Det er tale om to ens ure, der kun er adskilt ved farven på remmen, der i øvrigt er fremstillet af italiensk læder.

I kan se de to elegante ure her: Rêves ure på tilbud!

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sikker på at de er org.?

Hvordan kan i sælge dem så billigt? hvis en vare koster næsten 10.000 kr, så er indkøbsprisen ikke 1500 kr så meget ved jeg.

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:

Sikker på at de er org.?

Hvordan kan i sælge dem så billigt? hvis en vare koster næsten 10.000 kr, så er indkøbsprisen ikke 1500 kr så meget ved jeg.

Hej Hagbart,

Ja, jeg er helt sikker på, at de er originale. Der er vedlagt et ægthedsbevis i æsken til hvert ur og der er ligeledes indgraveret et unikt serienummer i hvert ur. :-)

Med venlig hilsen,

Nicolai.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Skud fra hoften .... det er dårligt købmandskab at sælge noget til 1495,- hvis det kunne have kostet 9.499,-

Det virker useriøst når der er så langt mellem før og nu prisen ....

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Skud fra hoften .... det er dårligt købmandskab at sælge noget til 1495,- hvis det kunne have kostet 9.499,-

Det virker useriøst når der er så langt mellem før og nu prisen ....

Hej Per,

Pointen er, at det skal være et åbningstilbud for vores side. Der findes også et væld af danske dealsites, der sælger produkter med en rabat på mellem 50%-80%. Jeg ved tilfældigvis også, at der er blevet solgt en række af disse ure på et dealsite :-)

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:
Sikker på at de er org.?
Det tror jeg også de er - men når man søger på mærket og ser hvad der findes - så befinder mange af deres ure i prisområdet 100 USD - så det er nok niveauet - der gør at de kan købes til 1495,-

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

det interesante med den slags ure er, om man kan finde en række andre steder (ikke reves selv jo) hvor man kan købe dem til 9.499  - Kender masser af ure der netop sælges ved at forhandler af ukendt mærke sætter vejledende helt vildt, og så tilbyder dem billigt - Det er ikke garanteret det er sådan her - men jeg kan ikke finde uret på neutrale kendte ursites (og jeg kender mange) til den vejl. pris

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

det interesante med den slags ure er, om man kan finde en række andre steder (ikke reves selv jo) hvor man kan købe dem til 9.499  - Kender masser af ure der netop sælges ved at forhandler af ukendt mærke sætter vejledende helt vildt, og så tilbyder dem billigt - Det er ikke garanteret det er sådan her - men jeg kan ikke finde uret på neutrale kendte ursites (og jeg kender mange) til den vejl. pris

vh

Hej Per og John,

Som jeg nævnte tidligere, så har uret også været til salg på dealsite med samme vejledende udsalgspris. Kan ses her. Der har også været et til salg på Lauritz.com, hvor de har vurderet til 7.400 kr. Det kan ses her.

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

NuvoMedia:
Som jeg nævnte tidligere, så har uret også været til salg på dealsite med samme vejledende udsalgspris. Kan ses her. Der har også været et til salg på Lauritz.com, hvor de har vurderet til 7.400 kr. Det kan ses her.
Det gør de jo ud fra at den Vejl. pris siges at være 9500 - så det er varm luft. God fornøjelse med salget -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

NuvoMedia:
Som jeg nævnte tidligere, så har uret også været til salg på dealsite med samme vejledende udsalgspris. Kan ses her. Der har også været et til salg på Lauritz.com, hvor de har vurderet til 7.400 kr. Det kan ses her.
Det gør de jo ud fra at den Vejl. pris siges at være 9500 - så det er varm luft. God fornøjelse med salget -

Hej Per,

Du kan se deres officielle hjemmeside her. Her er prisen angivet til 1250 euro, hvilket er svarede til cirka 9499 kr.

Du må have en fortsat god aften :-)

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)