Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks nye online sportsbutik!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Aminoer,

min nye online sportsbutik www.olympen.dk er i luften! Nu kunne jeg simpelthen ikke vente mere (der mangler stadig lidt..). Det har taget 6 måneders hårdt arbejdet og der er nu over 2.000 funktionelle sportsprodukter indenfor kategorier som, fodbold, håndbold, volleyball, tennis, løb, outdoor og mere. Mange sider arbejdes der stadig på og gøres bedre efterhånden, som fx forsiden. Det vigtigste nu er dog, at få genereret noget salg.

IDEGRUNDLAGET:

”SPORT TIL ALLE” er idegrundlaget bag Olympen. Missionen er at levere sportstøj uanset hvem du er, hvor du kommer fra og hvilken sportsgren du går op i! Der mangler stadig mange sportsgrene og genre, men det kommer efterhånden.

Det vil være en stor hjælp, hvis nogle af jer har lyst til at give noget konstruktivt feedback af www.olympen.dk og hvad jeg eventuelt kunne gøre bedre. Jeg har selvfølgelig en hel masser ideer og tanker selv, men det vil være super også at høre jeres mening!

Et like på facebook vil heller ikke gøre noget, hvis i vil hjælpe mig lidt fremad.. ;)

Mange tak, glæder mig til at høre hvad jeres mening.

Vh

Frederik

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne have feedback på min nye webshop.

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 31
Fra  SB Group Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ingen sko, som fodboldstøvler og håndboldsko?

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen første hemsko for mig som mulig kunde er at du kun ser ud til at føre et for mig totalt ukendt mærke ? Hvorfor skulle jeg betale 170 plus fragt for et par shorts a ukendt mærke når jeg for 200 kroner kan gå ned i nærmeste sports butik og købe en mærkevare til samme pris

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

Super fin idé og også en fin side du har lavet. 

Det første der falder mig ind, er der simpelthen er for meget tekst i toppen. Jeg vil hellere se (som du fint har) billeder af de produkter du har, eller evt. ikoner med de forskellige sportskategorier. 

Rigtig fin ide med at lave Sæt/pakker som du har på forsiden. Arbejd gerne lidt mere med det.

Selve designet synes jeg er lidt kedeligt. Du må gerne putte lidt farve på.

Produktsiderne ser også gode ud. Du kunne godt skrive lidt mere tekst om produkter, i stedet for at sætte det op som en - Liste.

God ide med OL Points :)

Det var lige hvad jeg havde.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Min umiddelbare tanke er at du skal have optimeret din forside - den må ej negligeres, da det er indtrykket dine kunder får af din virksomhed. Jeg er som udgangspunkt ikke fan af at man skal scrolle ned for at se en vare man kan trykke "køb" ved - hvad med at putte informationen fra toppen ind i en slider? 

http://www.olympen.dk/produkt-kategori/mand/?filter_farve1=558&query_type_farve1=or Dine "tilføj til kurv" knapper virker ikke her. Desuden synes jeg det er ærgerligt at man bliver sendt til kurven når man har trykket én gang inden på et produkt. Hvad med at gøre sådan så produktet tilføjes, men at man kan shoppe videre - eller i det mindste får valget?

Langt hen af vejen en fed side, men der er lidt ting der skal forbedres Smile 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsiden ser lidt forvirrende ud. Hvad med at lave et stort slideshow i stedet for de der små billeder?

Du har 5 stjerner nede i bunden. Hvorfor? Har du haft kunder der har gevet dig 5 stjerner? Eller er det bare noget havde lyst til at sætte? :p

Lav teksten om i bunden "Giv et like det hjælper - Tak!". om til evt. "Giv et like, det hjælper. Tak!". Eller bare skrive noget helt andet som "Følg os på Facebook".

Få sat Trustpilot op, det er mest professionelt og kunderne kender deres system og bliver trygge af det.

Få en Instagram, evt. med konkurrencer for at få noget opmærksomhed og markedsføring.

Har du sko? Hvor finder man dem?

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er muligt, så lav nogle åbningstilbud!

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 14
Indlæg ialt: 51
Fra  Olympen ApS / www.olympen.dk Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger,

mange tak for konstruktiv kritik og ros :)

jeg noterer..

Tænker du på teksten på forsiden? jeg tænker også teksten på kategorisiden - begge dele skal nok flyttes helt ned i bunden.

Angående design, hvor tænker du der skal noget farve på? Hvilken browser bruger du? Siden vises bedst i chrome og firefox, jeg har nogle problemer med css i IE browseren, som skal løses eller laves et andet design til.

Tak for ros angående OL+ - jeg håber det kan skabe noget loyalitet og tilbagevendende kunder.

God aften til dig :)

Vh

Frederik

Olympen - salg af sportstøj og udstyr, spilletøj og holdsæt til klubber, skoler, foreninger, virksomheder

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)