Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behov for kontorarealer i Herning

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

For ca. 6 mdr. siden startede egen konsulentvirksomhed. Virksomheden går godt, hvilket givet anledning til et lidt uforudset problem, som jeg tænkte jeg ville høre jeres imput/mening om.

Siden jeg startede min virksomhed har jeg brugt et overskydende rum i vores lejlighed til kontor - hvilket indtil nu har fungeret rigtig fint.

Efterhånden som jeg får flere og flere opgaver, stiger mit behov for ekstra kontorplads (ikke mindst fordi at tidspunktet hvor behovet for hjælp i form af en ansat nærmere sig).

Hvad er så det mest hensigtsmæssige, skal man begynde at se sig om efter lejede kontorlokaler (og dermed pålægge virksomheden en relativ stor fast omkostning), eller er dette muligheden for at stifte et mindre kontorfællesskab sammen med andre iværksættere (med dertilhørende risici)?

Jeg arbejder til dagligt som konsulent for mange iværksættere, hvorfor jeg synes at det kunne være rigtig rigtig spændende at arbejde med videre med casen om at stifte et mindre kontorfællesskab med andre iværksættere. Samtidig er dette ikke uden konsekvenser, idet der selvsagt bindes både kapital og risiko i forbindelse hermed (hvilket taler for at jeg skal begynde at kigge mig om efter lejede kontorlokaler).

Jeg hører meget gerne jeres imput/erfaringer/meninger herom.

Selvfølgelig hører jeg også gerne fra andre som kunne være interesseret i at indgå i et kontorfællesskab Smile

Med venlig hilsen

Rasmus

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Det lyder rigtigt spændende.
For et par måneder siden har vi selv fastsat os i et kontor i Herning N - Hammershusvej 1C.
Her holder et par andre mindre firmaer til i en fælles bygning, hvor jeg ved et mindre lokale (13-14m2) bliver ledigt om et par måneder, mens et super lækkert 25-30 m2 (mener jeg) er ledigt ovenpå.
Vi har selv et på 20, og det er forholdsvis billigt i forhold til andre steder i Herning :)
Tror ikke der er noget kontorfællesskab et sted i nærheden, men det kunne absolut være fedt at få stablet på benene.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)