Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt e-commerce software designet for iværksættere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Fra  ShoppingGate Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet på et projekt ved siden af min normale hverdag som i dag er kommet så langt at jeg er klar til at teste det i et rigtigt miljø, med den rigtig målgruppe. Derfor søger jeg nogle iværksættere som har mod på at starte ny eller flytte til et nyt webshop system. Give feedback og være en del af en udviklingen på et måske meget større projekt. Hvis du måske er interesseret, så læs med herunder.

Jeg hedder Emil, jeg har programmeret i 9 år, har lavet mange små/større projekter, arbejdet for nogle forskellige virksomhedder og udviklet mange små værktøjer. For cirka et år og et halvt år siden at sætte mig et mål for at udvikle noget stort som jeg syntes var spændende. Jeg ville udvikle én webshop. Det gjorde jeg og 2 dage senere var jeg færdig, med blod på tanden, blod efter at lave noget mere. Noget større. Jeg ville bruge min viden for CMS og knytte disse to ting sammen. Efter cirka 7 måneder havde jeg nået mit mål.. Og 50 gange mere end det. Jeg havde overdrevet med alt for mange funktioner som kunne alt muligt smart (men totalt unødvendigt). Til min store frygt opdagede jeg også at jeg slet ikke havde lagt vægt på det vigtige. Det betød en ting, jeg måtte starte forfra, og følge et stramt (men nødvendigt) skema for at få det kun mest nødvendige med. Hvilket betyder mange funktioner nu blev udelukket til at starte med, for at ligge fokus på det vigtige.

Nu, cirka 2 år senere, (mange hovedpiner, mange søvnløse nætter) på at udvikle dette projekt. Et projekt der nu ikke handlede om at udvikle det største, men udvikle det nødvendige. Her står jeg så i dag, med et system som kan det jeg ønsker, ikke mindre, ikke mere.

Inden du så tænker at det er et lille system uden nogle funktioner og fremtid.. Det er derfor jeg skriver her. Jeg har brug for jeres vurdering, jeres ekspertise, jeres erfaringer til at fortælle mig hvad i syntes og hvad der mangler, og hvad der skal fjernes.

Jeg søger derfor nogle som har mod på at teste et råt system (pre-alpha) på en live hjemmeside med rigtig produkter og kunder. Det kan være en webshop du allerede starter eller en webshop du ønsker at starte. Det eneste jeg kræver er at jeg har adgang til systemet 24/7 for at få den bedste feedback fra dig og selve systemet i aktion.

Jeg har på nuværende tidspunkt intet stort budget eller produkter jeg kan sælge til at teste mit eget webshop system, desværre. Så hvis du overvejer at starte din egen webshop, så er muligheden her, jeg sørger for evt. hosting, selve systemet og design-opsætning efter dit ønske. Dette kunne være din mulighed for at spare lidt penge.

Kontakt mig gerne hvis du er interesseret, så du kan se systemet du overvejer at arbejde med.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)