Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor starte man en webshop, altså hjemmesiden

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

kan du måske sende mig nogle billeder af de webshops, du har lavet.

jeg vil gerne se lidt på layoutet og designet, hvis det altså er ok.

mhv momo

Fra Nyborg
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Fra  OnlineMarketing Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt meget godt om goldenplanet - alternativt kan du kaste dig ud i wordpress og woocommerce. Det er ikke det nemmeste projekt for en nystartet, men du kan komme stort set gratis fra start... Jeg er selv lige blevet færdig med en woocommerce/wp webshop - se den her: pricedown

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Momo,

Har du overvejet at lavet shoppen eller hjemmesiden selv?

På NemProgrammering.dk hjælper vi dig i gang med at lave en hjemmeside eller webshop fra bunden helt gratis igennem en lang række danske video tutorials. Se mere her: Lav din egen hjemmeside 

Mvh.

Thomas

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

tusind tak for alle svarene. men jeg har ikke den store erfaring, jeg skal starte min webshop om 2-3 måneder, da jeg kun er 15 år, men jeg vil bare gerne vide hvad der er bedst, sikrest og det nemmeste at bruge, da jeg ikke vil ud i det helt store project, forstået på den måde, at det skal være nemt.

jeg har ikke overvejet at lave en fra bunden (endnu) men det kunne og være en god løsning. men jeg finder det mest sikkert at bruge sider som golden planet og shopify?

ved ikke rigitgt, hvad er jeres mening og erfaringer?

mhv momo

Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jonas.

jeg har lige set lidt på din webshop. jeg kan godt lide layoutet og designet af shoppen. 

men synes du at man for en god service, og er der et trust/e-mærke som følger med, og har man godt gang i shoppen. Fordi der er ikke noget ved at lave en webshop som der ikke er gang i.

mhv momo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nyborg
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Fra  OnlineMarketing Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de rosende ord! 

Nu er det sådan med Wordpress, at der ikke er noget som hedder service, da det er en gratis program. Dog kan jeg fortælle dig at wordpress er et af verdens mest populære cms systemer, hvilket betyder at du kan finde millioner af spørgsmål og svar på google

Hvad angår mærkninger, så som e-mærket, trustpilot osv. - så det det typisk noget som man tilmelder sig uden om webshopsystemet, hvilket ofte koster lidt penge. 

Du spørger om der er gang i shoppen: Nu er jeg selv nystartet og har kun været oppe at køre i ca 1 måned. Jeg lige kommer hjem efter at have pakket dagens 14 bestilligner. Så jeg vil bestemt sige at der er gang i shoppen. Men til det, skal du vide at der ikke findes ét eneste webshopsystem, hvor kunder bare kommer af sig selv. Du skal arbejde hårdt for at skaffe dine kunder. SEO kan gøre en del, men der er en langsom proces, og det kan derfor godt tage noget tid at komme i gang. Ellers vil jeg anbefale dig at bruge facebook, adwords, affiliate, mm. 

Jeg ønsker dig held og lykke med din shop!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)