Jeg har ikke erfaring med webshipe, men du kan jo eventuelt kontakte dem og høre om modulet kan :) Kan se de har en spørgsmålfunktion i venstre side af websitet.
Nu ved jeg jo ikke, hvordan dit setup er i forhold til logistik, afsendelse af pakker og hvor meget af det der køre pr. automatik.
En ide kunne være, at lave et ekstra felt eller 2 i checkout'en, hvor man kan skrive sit postbox id. Her kan du tage woocommerce custom fields dokumentationen i brug: http://docs.woothemes.com/document/tutorial-customising-checkout-fields-using-actions-and-filters/
eller hvis du ikke har så godt styr på actions og filters, så tag et kig på woocommerce poor guys swiss knife: https://wordpress.org/plugins/woocommerce-poor-guys-swiss-knife/ med det plugin kan du oprette ekstra felter i checkout'en både til fakturerings- og forsendelsesadresse.
Det er et godt plugin med mange muligheder, som bliver opdateret.
Det kommer dog an på hvor automatiseret du er :) Denne metode kan du bruge, hvis du manuelt skriver forsendelsesoplysninger på det der skal sendes afsted. Postbox id'et vil i så fald angå i ordren på email og i backend, når du har modtaget en ordre på din webshop.
Håber det kunne hjælpe :)
Vh
Frederik