Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af website/cms system

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammen med en ven tænker jeg at starte en portal hvor brugere kan købe/sælge brugte emner af hinanden. Sandsynligvis med mulighed for enten at mødes eller fysisk eller at lave en handel og nettet, som så vil gå igennem vores portal. Vi har ikke erfaring med at køre et website med brugere, og derfor søger vi forslag til hvilke udbydere eller løsninger der kunne være aktuelle(gerne prismæssigt i den lave ende). Særligt optimalt ville det måske være med et velfungerende CMS system hvor vi efter en instruktion selv vil kunne stå for kørsel af systemet senere sen - jeg har en begrænsede erfaringer i html/css,php og objective C.

Alle forslag velkomne :)

 

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej man kan ikke sende jer en PM og man må ikke komme med tilbud når man ikke PRO bruger - men i er velkommen til at sende en PM hvis i søger en god løsning :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Til trods for at jeg aldrig har søgt meget efter emnet, så er jeg aldrig stødt på en velfungerende færdiglavet løsning til det I søger.

Så min vurdering er, at I må udvikle jeres egen, eller finde en der kan.

PS - husk at sætte en del penge til side til markedsføring. Når i ønsker at drive en tosidet markedsplads, så skal I ikke kun markedsføre jer overfor køberne, men også overfor sælgerne Wink

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)