Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

export til Kina

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svigerfamilie i Kina som har kontaktet mig ang. et produkt der er mangel på i Kina.

Har så tænkt på at kontakte fabrik her i Danmark med henblik på at videresælge deres produkt i Kina.

Jeg er heldig at min kinesiske svigerfamilie har vognfirma med lagerlokale.

Er der nogen faldgruber eller regler jeg skal følge ?

Tænkte på at starte i det små med forhåndsbestilling fra Kina, lave ordre til dansk firma og så sende varerne til Kina.

Er der nogen der kan komme med gode råd ?

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Jantt,

Hvis du har nogle konkrete spørgsmål kan jeg nok godt finde svar til dig. Er selv i eksport fra Kina, men er ikke i tvivl ok at min shipping afdeling vil kunne bsvare de spørgsmål du vil have angående import/Kina. Selvfølgelig lidt afhængig af produktet.

Hvis du ligeledes skal bruge noget hjælp ved markedsføring, markedsundersøgelser (igen afhængig af produktet) må du endelig sige til, da min danske kæreste er fultidsstuderende ved universistet herude, men også har en meget spirende iværksætter i maven, der brænder meget hårdt for atter at involvere sig i noget business.

 -Martin

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for dit svar.

Jeg har nu fået kontakt med firma i Danmark som kan levere det produkt som jeg vil sælge i Kina. Dette er meget nyt for mig, da jeg ikke har prøvet det før. Ideen er opstået efter henvendelse fra svigerfamilie i Kina hvor der er mangel på varen.

Ved du hvor jeg kan finde oplysninger om told eller afgifter som skal betales i Kina for at få varen ind i landet ? Familien i Kina har transportfirma, men jeg ved ikke om vi skal oprette et firma i Kina eller vi kan bruge deres som importør.

Firmaet i Danmark er måske ikke helt klar over hvordan det fungere. De har ikke sagt så meget endnu, men vil tænke over det. De har forbindelse til shipping, men jeg har også først fået kontakt med dem idag. Jeg vil også gerne styre noget selv, og ikke bare åbne salget for dem.

Jantt

 

Tilmeldt 13. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jantt

mit navn er Ole Baguio Laursen og jeg er igennem mange aar en kendt atlet i min sportsgren https://www.google.com.hk/?gws_rd=cr,ssl#newwindow=1&safe=strict&q=ole+laursen

jeg kaemper main event paa det stoerste show i kina som vil ses nation wide

https://www.google.com.hk/?gws_rd=cr,ssl#newwindow=1&safe=strict&q=ole+laursen+art+of+war+2016

jeg leder efter en sponsor og dette er en hurtig maade at komme ud til hele kina

du kan emaile mig paa legacygym@yahoo.com eller paa facebook  som ole baguio laursen

vh

ole

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)