Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at lave webshop til kosttilskud

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Fra  mave-glad Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at opsætte en webshop, med det hele. Betalingsgateway, fragt, opsætning til at modtage betaling osv.

Altså 95% kørerklar, så jeg bare skal smide varerene ind i de grupper de nu skal være i.

Jeg har købt domaine-navn og plads.

Hvad koster en sådan opsætning og hvem skal man tage fat i?

Tilmeldt 2. Sep 14
Indlæg ialt: 15
Fra  firstidea.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilket system skal din webshop køre i?

Magento, wordpress, joomla.. osv?? har du bestemt dig for det?

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tage fat i mig, jeg kan opsætte en køreklar Prestashop for dig. Prisen varierer fra 1200 til 2000,- ex. moms, alt afhængig af krav.

Kan fanges på lasse (a) lasselykke.dk

Med venlig hilsen
Lasse Lykke-Sørensen

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oras,

Vi kan være behjælplig med en Prestashop løsning, alt fra den helt simple shop til den lidt mere advancerede. Hvis du vil høre mere kan du skrive på ja(a)gohosting.dk

Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er nyopstartet og skal have hjælp i starten kan du sende en pb. til mig, vi både hoster og kan tage månedlig betaling fremfor en fast betaling for et helt år. På den måde tilbyder vi også en løbende vedligeholdelse af din side, og sørger for den er opdateret osv. Da det er et nyere tiltag er det meget billigt, da vi håber du er så tilfreds du vil give nogle gode referencer for vores løsning :)

Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Fra  mave-glad Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder interessant...

Vender det lige med resten af "butikken"

Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er pt. i et udviklings stadie, jeg selv sidder ikke med kodningen men med markedsføringen så det er primært min partner der står for kodning og dets lige. Han er imidlertid uddannet datamatiker, så du er i helt trygge hænder ved ham.

Hvad tænker du på ift. fragt? Hvis det er priserne kan vi lave en database der udregner vægt og pris ved postdanmark automatisk, hvis alle varerne er noteret med en ca. vægt. Hvis det er at sende varer osv. skal vi nok have en uddybning af dine behov. Du kan sende mig en mail, så tager jeg fat i ham imorgen og snakker om mulighederne, også kan vi udarbejde et tilbud specielt til dig, og hvis du har forespørgsler på nogle ekstra funktioner du ønsker så skriv endelig også det så kan vi give et udkast af en pris og så kan du selv vælge til og fra :)

Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Fra  mave-glad Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du mulighed for at smide os et telefonnummer?, så ringer jeg til jer i morgen.

Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Fra  mave-glad Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mail mig på info@mave-glad.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)