Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til manuel installering af wp ved brug af filezilla

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,
Jeg har problemer med at installere wp via filezilla. Jeg har domæne hos one.com men ønsker ikke at gøre brug af deres one-click-installation da den efterfølgende ikke giver mig mulighed for at redigere i mine filer som jeg ønsker det.

Jeg har på nuværende tidspunkt installeret wp og filezilla, men jeg kan ikke umiddelbart se wp nogen steder i filezilla selv om jeg er logget ind på min server

Håber I kan hjælpe.

Vh Kathrine

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare overfør filernes indhold under public mappen - så er den oppe og kører :) 

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kathrine

Efter du har hentet Wordpress installationen fra Wordpress.org så har du nu en .zip fil i din downloads mappe. Denne mappe skal du nu pakke ud. Først skal der højreklikkes på den, og derefter tryk på "Pak Ud" eller noget i den stil, efter hvad for et styresystem du bruger. Når mappen er blevet pakket ud skal du overføre den til din FTP server hos One.com. Det er vigtigt at alle wordpress filerne IKKE ligger i en mappe på FTP serveren. Dvs. de skal ligge i roden af FTP serveren. Sig til hvis det stadig ikke vil virke. Så skal jeg prøve at vejlede.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kathrine_kv:
Jeg har domæne hos one.com men ønsker ikke at gøre brug af deres one-click-installation da den efterfølgende ikke giver mig mulighed for at redigere i mine filer som jeg ønsker det.

Hvad mener du med det? Hvis du bruger one-click-installation, installerer den blot dine WP-iler. Herefter kan du tilgå dem på samme måde, som hvis du selv havde installeret det. Dvs. du kan se dem via filezilla.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)