Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan opbygger jeg en webshop vha. Shopify.com?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligesom mange andre har jeg fået den ide at jeg gerne vil starte en webshop. Jeg har kigget mange opslag igennem her på Amino, og jeg har fået svar på rigtig mange af mine spørgsmål, tak for det, men der er stadig nogle ting, jeg er i tvivl om. Jeg regner med at sælge 50 enheder om måneden af 75 DDK.

Da jeg ingen form for erfaring med programmering har, har jeg valgt at benytte shopify. Så kommer det store spørgsmål så: hvad skal jeg bruge for at få lavet en webshop på shopify? Jeg tænker på hvordan det fungerer med betaling af varer.

Jeg har ledt en del i gennem på forumet, men jeg har set mig blind på det hele, og jeg har brug for jeres hjælp. Det er første gang jeg begiver mig ud i at lave en webshop, men jeg har gåpåmodet med. 

Mvh Mathias

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias, 

Shopify er hurtigt og nemt at komme igang med, de guider dig igennem hele processen- så opret en konto hos dem og så er du i gang! 

Til at modtage betaling kan du vælge paypal eller google checkout f.eks. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Shopify er rigtig godt, at starte ud med. Min egen webshop, Pizza-gear.dk, har jeg lavet igennem Shopify. Der kan dog forekomme situationer, hvor du skal ind og rode lidt i koden, for at ændre nogle ting. Men ellers skal du bare oprette dig på Shopify, købe et domæne og få dine produkter lagt op. Det kan være en god ide, at få fat i en grafiker, der kan lave dig nogle bannere m.m, med mindre du selv kan.

Hvad har du tænkt dig, at sælge?

Standard betalingsmodulet er PayPal, men det er ikke nogen optimal løsning, da kunden skal oprette en PayPal-bruger, for at betale. Derfor vil jeg råde dig til, at finde noget andet. Jeg bruger noget der hedder Paymill, som er gratis, men der er et gebyr for hver transaktion, der går igennem din webshop. Forvent, at det tager noget tid at oprette sig hos dem, da der er noget papirarbejde der skal ordnes, men de guider dig igennem det.

Held og lykke med det - du er mere end velkommen til at kontakte mig, hvis du har nogle spørgsmål!

Og husk iøvrigt, at få et cvr-nummer, hvis du ikke allerede har et!

/Magnus 

Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres hurtige respons, det hjælper meget. Jeg vil bikse lidt videre med shopify.com med nogle gode råd i bagagen.

Mvh Mathias

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til betalingsmodul vil jeg personligt kigge mod epay.dk, da de allerede har en løsning til Shopify. Jeg har selv brugt Paymill til en WordPress webshop, og det er bøvlet at komme i gang med dem. Men ok, det er nok ikke værre, end hvis du skal kunne modtage dankort igennem NETS. Paymill fungerer faktisk ret godt, når du først har fået styr på papir osv.

Du er også velkommen til at kigge på min Shopify guide, som du finder her. Den er dog nok mest en hjælp til dem, som bare gerne vil guides hele vejen igennem. Hvis du kigger på den, og mangler information om noget, må du endelig sige til, for jeg prøver hele tiden at forbedre mine guides.

Jeg håber, at du deler din webshop herinde, når du har sat den op.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Paymill har også en løsning til Shopify!

Ulempen ved epay.dk er, at du skal betale 199,- om månenden + 599,- i oprettelse for, at kunne tage imod udenlandske kort som Visa, Mastercard osv. Men ja, Nets/Teller er simpelthen ikke pengene og tiden vær, som nystartet webshop-ejer. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)