Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på SEO-tekster: 15 øre pr. ord

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er,

Jeg har længe holdt pause fra skriveriet, da jeg har haft travlt med øvrige kundeprojekter. Jeg har længe savnet at skrive tekster, og nu har jeg endelig tiden igen. Derfor skal I have et knaldtilbud på velskrevne SEO-tekster.

I snart tre år har jeg arbejdet som freelance tekstforfatter. I de tre år har jeg skrevet om alt fra sexlegetøj til CPU'er. Denne variation af tekstemner har resulteret i et stort ordforråd og evnen til at skrive i et højt tempo, der sikrer en kort leveringstid.

Hvis du har tekster, der skal skrives, skriver jeg dem for 15 øre pr. ord. Det er en besparelse på 10 øre pr. ord ift. min normalpris på 25 øre. pr. ord. Hvis du har behov for SEO-tekter af den ene eller anden slags, så kan du trygt tage uforpligtende kontakt til mig.

Hvem har du tidligere skrevet for?

Jeg har skrevet for mange. Du kan se en række udvalget kunder nedenfor.

  • Market Extensions ApS
  • Bedre Nætter ApS
  • Malo Danmark ApS
  • DigitalMads.dk
  • Cornett Sko ApS
  • Skjoldby ApS
  • Søren Skriver ApS
  • Og mange, mange flere...

Hvordan kommer jeg i kontakt med dig?

Jeg kan kontaktes på mail@nuvomedia.dk. Jeg glæder mig til høre fra dig, så mit tastatur kan få lov til at gløde.

Med venlig hilsen,

Nicolai Busekist Ohlsen

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med-Amino,

Jeg håber du er kommet godt ind i det nye år, og at du havde en fantastisk nytårsaften med dine nærmeste!

Jeg vil gerne fejre at vi er trådt ind i 2015, hvilket jeg agter at gøre med et knaldtilbud på tekster. Derfor puster jeg nyt liv i dette tilbud igen. Der betyder, at du har mulighed for at få tekster til kun 15 øre pr. ord.

Tilbuddet løber til og med fredag d. 9. januar, og bestilling foregår på mail@nuvomedia.dk

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tikket lidt bestillinger ind i løbet af i går og i dag, men jeg har fortsat god plads i kalenderen. Hvis du har en bunker tekster, der skal skrives, så skriver jeg dem gerne. Smid en mail afsted til mail@nuvomedia.dk, hvis jeg skal hjælpe.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Gælder tilbuddet stadig?

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 71
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:

Gælder tilbuddet stadig?

Hej AP,

Ja, det gør det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)