Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webhost skal man bruge?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg skal igang med at sætte flere hjemmesider op, og derfor mangler jeg en webhost jeg kan bruge til alle min websites.

Ting som er nødvendige/vigtige for mig er:
Nem og overskuelig administration af hjemmesiderne hos webhosten. Jeg skal let kunne oprette emails, subdomæner osv.
Stabile og hurtig responstid på webhosten. Jeg har tidligere brugt unoeuro, men de er simpelthen blevet for langsomme. Jeg er derfor villig til at betale lidt mere, for at få hurtigere responstid og mere stabile servere.
Skal være let at flytte webhotel og domæne til en ny konto, hvis min kunde ikke længere ønsker at være hos mig.
Kunne være super hvis man fik rabat/fordele ved at have flere websites samlet ved webhosten.

Jeg vil i første omgang ikke købe en dedikeret eller virtuel server.

Alle ideer er velkomne :-)

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet en del webhost, og valgte dem her i sidste ende:

proudwing.dk

De har 1 click installer
DK servere
SSH adgang
Supporten er dygtige og meget large.
Primært til erhverv, prisen følger deraf.
De giver også samlerabat - jeg har flere kunder hos dem...

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har lavet en lille oversigt der måske kan hjælpe dig: Sammenligning af danske webhoteller 

Jeg ville personligt tage et kig på Chosting - det virker ret serøst, specielt hvis du skal have flere sider kørende på samme hotel.

Mvh.

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

AJytzler:
Jeg har tidligere brugt unoeuro, men de er simpelthen blevet for langsomme.
Wow, det er jeg rigtig rigtig ked af at høre. Det er bestemt ikke meningen, hvis det er tilfældet. Har du haft fat i UnoEuro support og høre om der er noget vi kan hjælpe med i den sammenhæng?

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvordan jeg besvarer flere kommentarer på én gang, men here goes.

Tak gizzza, dem vil jeg lige prøve at kigge nærmere på, de ser spændende ud. Hvad fik dig til at vælge dem, fremfor andre?

Thomas Skov Iversen: Tak for din oversigt, vil prøve at kigge nærmere på cHosting. Har du nogen personlig erfaring med nogen af dem?

Tom Sommer: Hver gang jeg har nævnt til supporten at der er lange svar tider på mine sider, får jeg std. svarene "Du skal slå cache til" eller "Prøv at disable dine extensions".

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Greve
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 53
Fra  CMSexperten Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en VPS hos en stor udbyder og skal ikke bruge al den plads som jeg fik med, kontakt mig på 50507179 så finder vi ud af noget.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hey Mustafa,
Tak for tilbuddet, men det er jeg ikke interesseret i :-) 

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

AJytzler:
Jeg har tidligere brugt unoeuro, men de er simpelthen blevet for langsomme. Jeg er derfor villig til at betale lidt mere, for at få hurtigere responstid og mere stabile servere.
Skal være let at flytte webhotel og domæne til en ny konto, hvis min kunde ikke længere ønsker at være hos mig

Hej

Ved at du kan disse ting hos webhosting.dk, du kan ligeledes sætte dig selv som fakturering selvom du opretter dine kunder med deres egen konto, det er ret smart hvis dine kunder selv vil have adgang til kontrolpanelet men du gerne vil have adgang og fakturering direkte fra din egen konto. Performance  er ligeledes helt i top, de kommer ikke mange kunder per server og generelt er de en "tak foran" hele tiden. Om deres servere er mere stabile end Unoeuro's kan jeg dog ikke sige.

/Niels

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale hosting4real. Responstider fra Lucas: højest et par timer. Meget hjælpsom, og yder også ekstraordineret indsats, hvis der er behøv for det.

Alle penge værd! Han er også her på Amino. Spørg løs.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

AJytzler:

Tak gizzza, dem vil jeg lige prøve at kigge nærmere på, de ser spændende ud. Hvad fik dig til at vælge dem, fremfor andre?

Jeg valgte dem af flere årsager. Jeg har prøvet 2-3 af de kendte host som også findes her på Amino, men alle havde et eller andet som de manglede eller ikke levede op til. 

Jeg skulle bruge følgende:
1. DK host = Servere placeret i DK
2. SSH adgang - Gør administrationen 100 gange nemmere
3. Høj oppetid - Har ingen nedetid haft... endnu :-)
4. Hurtig support - Jeg har fået svar på mine tickets næsten hele døgnet rundt. Typisk indenfor 1 time.
5. Skræddersyet Reseller løsning - Jeg har en særlig reseller konto hvor jeg kan oprette mine kunder. Kontrolpanelet er DirectAdmin som er okay (cpanel fås vist også). Jeg gad ikke at have en VPS i dette tilfælde og selv administrere den, de kom derimod selv med et forslag omkring denne reseller løsning og jeg fik en fin pris ud fra ressourcer jeg skulle bruge... De sælger vist ikke reseller løsning på deres side. Man skal kontakte dem...
6. God performance - Deres servere performer godt, men uden at tweake din egen applikation, vinder du ikke meget - som alle andre steder.



Ellers er der også Hosting4Real som jeg kan anbefale, Lucas har styr på sagerne. Deres servere er dog ikke placeret i DK.
 


 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)