Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreativ Jobansøgning - Markedsføring, Events & Oplevelsesøkonomi

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 14
Fra  oscargilbert.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer!

Jeg søger et job og har kastet mig ud at lave en kreativ jobansøgning, se min groovy video og vær med til festen!

" title="Se den kreative jobansøgning her! (2:06)">

Som pianist og oplevelsesøkonom taler jeg to sprog: 

1) Kunstnerens sprog der går i hjertet på folk og kan røre, bevæge og fascinere mennesker. 

2) Virksomhedens sprog der kan skabe værdi gennem strategi, markedsføring, eksekvering, optimering og effektiv ressourcestyring. 


I øjeblikket søger jeg et job hvor jeg med disse forudsætninger kan bidrage og gøre en forskel.

Spidskompetencer: Produkt- og konceptudvikling, design og afvikling af events, markedsføring, markedsføring med oplevelser, oplevelsesøkonomi.

Øvrige kompetencer: Public speaking, økonomi og budgettering, salg, kreativitet, klaver, klaverundervisning, improvisation, komposition.

Jeg er meget interesseret i henvendelser om jobs der indeholder én eller flere af ovenstående kategorier. Men hvis du sidder med det perfekte job til mig, som ikke passer ind, så ring alligevel. Jeg elsker overraskelser. 

Har du set videoen og er blevet interesseret i at vide mere om mig, så tjek min LinkedIn:

https://www.linkedin.com/in/oscargilbert

Hvis det har vækket din interesse, så kommer jeg meget gerne på besøg i virksomheden til en kop kaffe og en snak, hvor vi kan lære hinanden bedre at kende, og hvor vi finder ud af om der er et match på kompetencer og kemi.


Kontakt: 
Tlf. 40 81 71 27
oscar@gilbert.dk

Hav en skøn dag!

Oscar Gilbert

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)