Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du dit SEO ? søger partner til at overtage web ansvar på www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger søger jeg en SEO kyndig som kunne tænke sig at tage ansvaret for min web side www.mwcreation.net 

Vi laver håndlavet læder tasker i en rå vintage læder. 

Nu er det ikke det eneste vi laver. Ud over mwcreation.net læder tasker, som er min egen kollektion af tasker, har jeg general læder produktion hvor vi laver læder accessories til internationale private labels. Men det er der ikke mange penge i, hvorfor jeg godt kunne tænke mig at arbejde videre med web site. Dette har bare sine udfordringer når man ikke har meget forstand på SEO. 

Indtil dato har jeg betalt en web designer for udvikling af web site samt for at lave seo, uden at få meget for pengene. Vi har en håndfuld besøg om dagen, uden salg. Personligt er jeg bekymret for at smide flere penge efter web side, da jeg ingen garanti har web designer tager jobbet seriøst. Når man ikke har forstand på SEO og det er umuligt at vide hvad man betaler for! 

Indtil videre føler jeg at have smidt penge efter ingenting. I hvert ikke meget salg, hvorfor jeg nu tænker et samarbejde måske er mere logisk. Det kræver selvfølgelig at der sælges :) 

Kravet fra min side er den personen der skal arbejde med mwcreation.net også kan lide produktet, kan sit SEO så vi kommer på side 1 og ellers er fyldt med gode ideer til hvordan vi promoverer siden bedst. 

Jeg giver frie tøjler og forhandler gerne høje procenter i kommission. Er det dig eller kender du personen (evt firma) der tilbyder, eller kunne tænke sig at udbyde, denne service hører jeg gerne fra dig, dem eller den. 

Med venlig hilsen, 
Mikkel 

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Du må meget gerne kontakte mig for en snak vedr dette. 

skype: kasperotzen eller k@miloweb.eu

Mvh

Kasper Borregaard-Otzen

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kasper, 

der en private mail på vej til dig. Du er ny her i forum, hvad kan du tilbyde Wink

mvh Mikkel 

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)