Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor meget kan jeg tillade mig at opkræve?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en idé om at drive nogle facebooksider for små firmaer, som af den ene eller den anden grund ikke selv vil/kan stå for den del af deres virksomhed. Alt efter hvor høj aktivitet de ønsker, skal prisen selvfølgelig variere. MEN, hvis vi fx forestiller os en side for tømrer eller murer, der ønsker ca 2 opslag om ugen, og daglig respons på henvendelser, hvor meget kan man så tillade sig at kræve? Jeg har selv en idé, men jeg vil meget gerne høre jeres input uden at farve det med mit eget.
Mvh Martin

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Dét er en god idé, som jeg aldrig har hørt om (nu har jeg jo heller ikke hørt alt).

Mange faktorer spiller ind. Skal du selv formulere opslagene? Skal du løbende give respons på siderne, eller bare én gang om dagen? Hvad med ferie? Vil du afregne pr. time eller fast? Og så dine kvalifikationer. Er du god til at skrive, service-minded, hurtig responderende, tekstforfatter, erfaring eller har du andre kvalifikationer, som kunne løfte prisen lidt? 

Jeg ville nok spille ind med en intro-/opstartspris på 200 kr./time, hvis det var i fast abonnement med f.eks. 3 måneders opsigelse og en tilsvarende fastpris, hvor du indregner et estimat på, hvor mange timer, du vil bruge. Men, så ville jeg også lade markedet bestemme og være klar til at skrue op eller ned på prisen, afhængig af udbud/efterspørgsel. Øhh, det var nok en overflødig bemærkning i dette forum :-)

Er der lignende tjenester, du evt. kan sammenligne pris med?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)