Hej alle, Jeg og min partner Jon er omsider ved at blive færdig med www.brainshop.dk, som vi for alvor lancerer d. 1/11. Inden da kunne vi godt tænke os noget feedback fra andre end venner og bekendte. Derfor vil vi sætte stor pris på, hvis i gad bruge et par minutter på at besøge vores side og fortælle os hvad i synes. Vi kvitterer med en rabatkode, når vi er flyvende d. 1. november!
Vi kan på forhånd bemærke, at vi er klar over den manglende oversætttelse af "I have read and accept the terms & conditions" i Checkout'en. Vi arbejder på sagen. :-)
Siden er for det første ikke pænt responsiv. Her tænker jeg på billederne for et produkt. Under en vis størrelse, forsvinder billedet simpelthen.
Vejer 'Stjernen' virkelig 137 kg? For så er hjernekraft ikke det eneste man skal have overskud af. Kan vægten ikke skrives i gram? 0.073 kg virker lidt voldsomt at skrive, når 73 gram er hurtigere, og giver bedre mening for folk som er helt tabte bag tal. Der er flere produkter hvor I nok skal kigge på den angivne vægt. Krystallen er fx 87 kg. :)
Sagen er den, at GLS kræver at den erhvervsdrivende betaler for returfragten pr. 1/1-2015. Det vil sige, at hvis kunden ikke henter pakken, kommer vi til at betale for både dele af fragten til kunden OG returfragten.
Lige nu betaler vi nemlig allerede størstedelen af kundens fragt, og giver faktisk gratis fragt ved køb over 150 kr.
"Gebyret" svarer blot til, at pakken bliver leveret hos kunden, og kunden så skal sende den tilbage til os - på købers regning, hvilket må anses som rimeligt.
Men jeg kan godt give dig ret i, at vi nok ikke skal kalde det et "gebyr" - det er misvisende.
Jeg skaber klarhed omkring dette i vores betingelser med det samme. :-)
Sagen er den, at GLS kræver at den erhvervsdrivende betaler for returfragten pr. 1/1-2015. Det vil sige, at hvis kunden ikke henter pakken, kommer vi til at betale for både dele af fragten til kunden OG returfragten.
Hvilke aftaler du har med din leverandør er kunden uvedkommende. - Du må ikke pålægge kunden et gebyr for at returnere.
Du skal derimod værdisætte den returnerede vare. - til gengæld... At kunden ikke afhenter varen betyder ikke længere at kunden vil returnere varen, det er ikke nok. - Derfor, har du først varen igen mere end 14 dage efter at kunden kunne have hentet den, vil man sikkert kunne argumentere for, at kunden ikke længere har returret.
Den med at returnere er på nogle punkter blevet mere besværligt. - Men nu SKAL kunden, klart og tydeligt meddele dig at de vil returnere varen, INDEN de returnere den, og SENEST 14 dage efter de har modtaget den. Og så har kunden endda 14 dage til at returnere varen, fra de MEDDELTE dig at de ville returnere.