Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butikslejemål i Aarhus (C/N)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Sidst jeg skrev, dansede jeg rundt. Lejekontrakt på butikslokale var underskrevet/skulle underskrives - og finansiering er på plads.

Det viste sig imidlertid, at det butikslokale jeg havde fået fingrene i, havde ulovlig el, som ikke ville blive udbedret, hvorfor vi annullerede lejekontrakten.
Så nu står man så her.. fuld finansieret, men intet butikslokale. Som de fleste af jer nok ved, så er det jo ikke fordi man svømmer i penge som nystartet, og jeg har derfor ikke råd til en husleje på 20.000,-/md - for et butikslokale i Århus C.

Jeg kigger naturligvis flere gange om dagen her på portalen, om der kommer nogle lokaler. Jeg kigger oline.dk, lokaleportalen - og alle mulige tænkelige administratorer/udlejere i Aarhus har fået et kald af mig. Men er der nogen herinde, der kender til nogle der kunne være interessante at kontakte?

Det jeg leder efter er et butikslokale - min. 20 m2 - max. 100 (inkl. lageropbevaring). Det er til madvarer, men IKKE servering eller tilberedning. Det er 100% koldt køkken. Såfremt der skal laves noget i et varmt køkken, så laver jeg det et andet sted. 


På forhånd mange tak! 
Frk. Maj
 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj

Du skal være velkommen til at ringe til mig på tlf. 4021 9575, så kan vi lige tage en nærmere snak omkring behov og muligheder. 

Mvh.

Jacob

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, 

Fedt - det vil jeg gøre. 
Er på job nu (ekstrajob), men giver dig et kald i morgen. Er det ok?

Venligst
Dorte (Frk. Maj)  

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt i orden. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)