Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfarne Serie Iværksættere Søger ny Forretningside/Partner - Vi har Start Kapital og Kommercielle Kundskaber

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Vi er et team af to erfarne og prisvindende serie iværksættere som søger ny inspiration til forretningside eller partner med den rette ide. Er det dig?? Eller kender du en person/team med den rigtige ide, som mangler den kommercielle erfaring til at realisere ideen??

 

Har du en virksomhed med potentiale, som du ønsker at sælge eller søger du/I partnere/kapital til at vækste hører vi også gerne fra dig/Jer. 

 

Lidt om os. Vi driver i dag en virksomhed med DKK +10mil i årlig omsætning, som desværre allerede har nået sit fulde potentiale og vi søger derfor efter et nyt projekt, at kaste vores energi efter. Vi kan både bidrage med kommercielle kundskaber, start kapital af egne penge eller hjælp gennem vores internationale netværk til at finde større million beløb til vækst kapital for det rigtige projekt. Vores spidskompetencer er som nedenfor. 

 

International distribution (herunder det Kinesiske marked), produktdesign, branding, markedsføring, e-handel, sourcing, produktion af produkter i lavprislande, international logistik, vækststrategier, lokale markeder, international eskport, markeds entry. Alt sammen både offline og online, samt B2C og B2B.

 

Vi søger en mindre etableret virksomhed med vækstpotentiale eller partner med den rigtige ide, hvor vores kundskaber kan bidrage til succesen af virksomheden i DK, Europa, USA eller Kina (vi sælger vores egne forbruger produkter i Kina allerede idag), så har du en ide til Kina har vi et helt netværk, som kan bruges til at realisere din ide eller virksomhed på det kinesiske marked.

 

Skriv til os hvis du gerne vil videre med din virksomhed eller har en ide, som du mangler kapital eller erfarne partnere til at realisere. 

 

Det perfekte match for os vil være en eller anden form for produktvirksomhed eller online app forretning indenfor B2C, B2B både online eller offline. I DK, EU, USA eller Kina. Har du tekniske kundskaber som programering indenfor front-end (client side) og/eller back-end (serverside) er dette er stort plus, da vi i så fald har flere ideer til nye virksomheder, hvor vi selv mangler den tekniske partner til programeringen af både front-end  og back-end .

 

Ser frem til at høre fra dig/Jer! :)

 

Mvh. D & A

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 05:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke skrive til jer, da i ikke har slået privat besked til, og ikke har efterladt alternative kontakt metoder.

Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Private beskeder er nu slået til :)

Vi tales ved. 

Mvh. D

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej D & A

Jeg så lige Jeres indlæg her og tror vi kan skabe større ting end i lige tror, i har muligvis en profil der er et 100% match på at kunne udføre en forretningside der ikke er helt nem. Jeg ved i kan udnytte nogle regler i Danmark som sandsynligvis går igen i andre EU lande/verden. Jeg tror jeg ser en mindre åbning i lovgivningen indenfor Jeres hovedområde, som man ellers ikke har opdaget. 

Jeg har et fast samarbejde med et fair IT firma i Indien der løser mine almindelige IT opgaver, og et andet der er dyrere men stort. Dvs. kan i betale for lønninger i 60-100 kr. klassen så kan jeg skaffe jer ret langt på IT fronten.

Jeg kan tilbyde at snakke om en relateret branche hvor jeg aldrig har hørt et andet menneske der tror at der er den mindste mulighed for at man kan tjene penge i. Jeg vil TRO at jeg der kan starte 100 virksomheder indenfor emnet og tjene 1 mio i snit per år (for hver). En gang imellem ser folk sig blinde på ting, min hjerne dribler gennem alle problemer og søger nye løsninger. 

Jeg har en fornemmelse af at hvis jeg kan sætte nogle plausible forretnings cases up og levere en køreklar it løsning (for jeres penge) så vil I kunne drive forretningen hvis i tror på den case i præsenteres for.

I kan desværre ikke kontakte mig på andre måder end min email scorehawk@gmail.com

Mvh

Mr.A

 

Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. A,

Tak for henvendelsen.

Vi ser meget gerne på ideen og muligheden for at samarbejde.

For at vurdere projektet skal jeg bede dig sende en Privat Besked her på Amino med en kort beskrivelse af selve produktet/servicen. Så ser vi nærmere på det, og hvis der efterfølgende er fælles interesse kan vi fortsætte på email. 

Rigtig god dag.

Mvh. Daniel

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Daniel

Amino gennemroder folks computere og leder efter software de ikke kan lide, og da de ikke kan lide mit sikkerhedssoftware lukker amino for services som intern mail.

Så det er helt umuligt at svare dig her.

Send mig en email som jeg kan besvare.

Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej A,

Har sendt dig en mail.

Mvh. Daniel

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mr. A:

Hej Daniel

Amino gennemroder folks computere og leder efter software de ikke kan lide, og da de ikke kan lide mit sikkerhedssoftware lukker amino for services som intern mail.

Så det er helt umuligt at svare dig her.

Send mig en email som jeg kan besvare.

Hej Mr. A

Det skyldes ikke Aminos udspekulerede metoder til at gennemrode din PC - men blot at du har aktiveret ADblock på din PC, sådan at du ikke får vist de reklamer som Amino er afhængig af at vise, således at Amino stadig kan være en gratis service til iværksætterne.
Så når du benytter ADblock og dermed initierer en manglende indtægt til Amino, ja så er straffen at noget af Aminos indhold og funktioner holder op med at vises eller fungere. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en forretningsidé indenfor E-handel, som jeg gerne vil drøfte med jer.

Er det muligt at få en email adresse eller et telefon nummer til jer?

Hilsen Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Min email er skoumartin@gmail.com

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)