Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

The Shearin Group Leadership Training Tips | Socialt Ansvarlig Magic: 5 Tips Til At Blive En Proaktiv Leder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg har skrevet om lederskab og reflektere over de begivenheder, der har rystet den hedenske samfund i år, har jeg også tænkt meget om forskellen mellem proaktive og reaktive ledelse. Hvilken type ledere mener Pagan samfund virkelig ønsker? Nogle vil hævde, at de ikke ønsker ledere på alle, men jeg synes, at det er nødvendigt at organisere og koordinere uundgåeligt skaber situationer, hvor mennesker bliver ledere. De må ikke kalde sig det, men ikke desto mindre, hvad de gør i det væsentlige, er bly.

 

Det er vigtigt at forstå, at ordet "leder" bringer nogle lastede antagelser. Nogle mennesker har knæ jerk reaktioner på sigt fordi der ofte når vi tænker på ledere, vi tænker på selskaber eller politikere. Hverken foreningen bringer masser af varme fuzzy billeder til tankerne. Finder imidlertid, at en ægte leder er ikke besat med magt eller at være i rampelyset, og heller ikke forsøger at bruge fællesskabet til egne formål. Hvis en person er førende af disse grunde, så det opfylder vores negative associationer med ordet leder. Men hvis en person er førende med et ægte ønske om at tjene samfundet og en vilje til at gøre en ligelig andel af arbejdet, så er det en positiv leder.

 

Men jeg synes også, at reaktive ledere også stigmatisere begrebet lederskab. En reaktiv leder er en person, der venter på at noget skal ske før der rent faktisk reagerer på situationen. Nu kan det med rimelighed hævdes, at der vi lever i en verden af reaktioner, og det er sandt, men hvis vi altid vente på noget, før vi skrider til handling, alt hvad vi laver er konsekvent at oprette situationer, hvor lederskab svigter den meget samfund det er meningen at tjene.

 

En proaktiv leder er en person, der søger at forudse situationer og udvikler passende svar, før de nogensinde opstår. En proaktiv leder spørger, hvordan bedst at tjene samfundet og udvikler sig, med konsensus i samfundet, planlagte strategier. Hvad der ikke kan ledes ud, kan, i det mindste, skal planlægges for, hvilket gør det lettere at håndtere situationer, der fortjener en bestemt reaktion. Nedenstående forslag er tilbudt som en måde at hjælpe ledere bliver mere proaktive i deres lederskab.

 

1. Plan for hver eneste situation. Ideelt set aldrig kan forekomme forskellige problematiske situationer, men realistisk set er det bedst at planlægge for eventualitet ved at sammensætte et dokument, der omhandler forskellige scenarier og beskriver, hvordan samfundet skal reagere. Ved at skabe sådanne retningslinjer, du giver en formel struktur til at håndtere de situationer, på en proaktiv måde. Dokumentet bør deles med andre mennesker i samfundet for at få deres feedback og forslag, og det skal opdateres rutinemæssigt med nye scenarier og reviderede politikker, som er relevant.

 

2. Kend forskellen mellem offentlig shaming og kalde folk ud. Jeg mener bestemt, det er vigtigt at kalde aggressiv adfærd og fejl og løse både i uanset måde er nødvendig for at beskytte samfundet og enkeltpersoner. Men jeg tror ikke offentlige shaming værker. Ye, s du kan gøre den person føler sig skamfuld på det tidspunkt, men er shaming proaktivt løse virkelige problem eller tilvejebringe de nødvendige ressourcer til alle involverede? Sandsynligt er det ikke, men det gør udløse magtkampe og stridigheder som folk tager sider. I nogle tilfælde shaming begynder fejder der fortsætter i årevis. Kalde en adfærd, som er nødvendigt, men når det er kaldt ud, behandle adfærd direkte ved at arbejde med alle de involverede personer. I nogle tilfælde, hvor der er aggressiv adfærd, fjernes personen fra fællesskabet og lad andre samfund kender, så regne ud, hvad du måske har spottet tidligere til at hjælpe dig med at løse situationen, før det kom til et hoved.

 

3. Inviter feedback fra andre medlemmer af fællesskabet på en regelmæssig basis. Sørg folk kender din dør er åben, og at du modtager gerne feedback om hvad du som leder, gør. En leder, der er åben for konstruktiv kritik er en person, der opholder sig jordet og fokuseret på samfundet i modsætning til hans / hendes eget ego. Ved at sikre, at folk ved, at de kan tale op og blive hørt, det sikrer, at ledelse er proaktiv i at forbedre sig selv og tjene samfundet bedre.

 

4. Aktivt uddanne dig selv om, hvad ledelse er og kan være. Læs bøger om ledelse. Tage klasser på lederskab. Uddan dig selv om, hvad ledelse er og kan være. En person, der er en leder skal nødvendigvis gøre en indsats for at lære, hvad effektivt lederskab er, og gennemføre disse principper i deres eget lederskab valg.

 

5. Erkend, at lederskab er en service. En person, der fører vælger at tjene samfundet. S / han ikke er berettiget til særlige privilegier eller få af fængslet kort. S / han har foretaget et valg om at tjene samfundet, og mens god service er ideelt anerkendt og værdsat, bør påskønnelse altid være et biprodukt. Ønsket om at bly skal komme fra en ægte kald til at tjene samfundet.

 

En proaktiv leder arbejder aktivt på at blive en bedre leder på enhver mulig måde. S / han ikke vente på situationer at opstå, men i stedet planer for dem og udtænker svar til at håndtere dem. Ikke desto mindre, han / hun accepterer også, at han / hun bor i en verden af ​​reaktion, og som sådan, ved, at der altid vil være variabler, der ikke kan kontrolleres.

 

Hvilke tip har du til at blive en proaktiv leder?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)