Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Textilforeningen... God ide at blive medlem af?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej I derude,

Jeg drømmer, DRØMMER om at åbne min egen stofforretning. Jeg er uddannet syerske/ designer og også designteknolog/ indkøber og har i godt 5 år arbejdet som indkøber i stor dansk modevirksomhed. Jeg ELSKER tekstiler, garner, fibre, strukturer, farver, former, forskelligheden materialer imellem

Jeg synes dog der er STORT spring til det at stå på egne ben. Her tænker jeg at få lavet en solid forretningsplan iht startbudget. -At opstarte og drive forretningen skræmmer mig.

Under mit research er jeg bl.a. faldet over Textilforeningen

Måske der sidder én eller flere derude, der kan give deres mening om foreningen? Det er en forening der kræver medlemskab (300 kr. om året som privatperson, 600 kr. som virksomhed af hvad jeg kan læse mig frem til), så man kan ikke sådan bare "lure" inden man søger medlemskab :-) Jeg tænker bare om det denne vej, ville være muligt at skabe netværk til fx. producenter/ agenter og endda måske være muligt at finde en der kunne/ ville være mentor i større eller mindre grad?

Håber der sidder nogen der allerede ér medlem eller har været, og som har lyst til at dele lidt insider viden :-)

På forhånd TAK

Hilsen Maria

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig med det samme sige at jeg intet aner om tekstilbranchen, men hvis du i forvejen har arbejdet 5 år som indkøber, så tror jeg ikke at et medlemskab af textilforeningen vil udvide din horisont nævneværdigt. Når det så er sagt så vil en udgift på 600 kr nok være en dråbe i havet på dit eventuelle opstartsbudget, så hvorfor ikke :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria