Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlæg/indskud for ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oprettet en Personlig Mindre Virksomhed og har hurtigt fået et par kunder.

Min bank har desværre været meget mere sløv end forventet og jeg står nu i situationen at kunne have fortjeneste men ikke noget sted at opbevare mine penge for firmaet.

Kan jeg slippe afsted med selv at lave udlæg fra min private konto og herefter anføre dette i regnskab "sådan bare lige" ? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja det kan du sagtens og du kan også bare bruge din personlige konto som virksomehedens konto og få knyttet dit CVR til den som en ekstra - men du har ingen som helst problemer med bare at bogføre via din personlige konto uden om mellemregning eller udlæg - bare bogfør helt normalt og så vil din konto være blandet firma og privat, men det er helt lovligt

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for det hurtige svar.

Mon ikke jeg skal bruge noget af min første indkomst på rådgivning ved en revisor :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

mskovs:
Mon ikke jeg skal bruge noget af min første indkomst på rådgivning ved en revisor :)
Jo eller bogholder  - men det første er jo, at du selv har besluttet det skal være korrekt - så tror ikke det går helt galt hvis du forfølger den :) 

vh John 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)