Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gennemsigtige, lidt bløde gel- eller gummipuder til min nye, geniale iværksætter-idé! :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg er på udkig efter de sidste småting til den bedste iværksætter-idé jeg nok nogensinde har fået, men før jeg finder de sidste småting, går det lidt langsomt med at komme videre :/

Jeg søger som sagt, gennemsigtige (det er vigitgt at man igennem denne, tydeligt kan se et objekt lige under overfladen på gummiet), lidt bløde gel- eller gummi-"puder" i størrelsen omkring de 15 cm i bredden og 8 cm i højden, og jeg forestiller mig en tykkelse på mellem 0.8 og 3 cm.

De skal gerne være en smule slidstærke i overfladen (varmebehandlet måske?), og hvis muligt ville det være helt ideelt, hvis de også besad antibakterielle egenskaber!

Er der nogen som kender et firma jeg kunne gå til? Eller har en anden god og måske billigere løsning? Nogen som selv kan finde ud af at lave den gummi eller lign. som jeg eftersøger?

Jeg har kigget en del på diverse handelssider, fx. alibaba.com, hvor jeg da også kan finde flere typer fx. skærebart silikonegummi mv, men her slipper min viden om tykkere gummi end den jeg bruger til daglig altså også op.. fx. beskrives på nogle af producenternes hjemmesider, hvilken viskusitet gummiet har, altså hvor blødt det faktisk er, og det eneste jeg kender til viskusitet er når jeg laver brunsovs, og jeg har ikke råd til at bestille forkert særlig mange gange. Desuden er det ikke meget jeg skal bruge. Forhåbentlig skulle det være hos et firma, hvor jeg faktisk kan starte med at få leveret et prøve-produkt, så jeg kan teste om det vil kunne opfylde mine krav om gennemsigtighed, blødhed og en nogenlunde holdbarhed (samt, om muligt, antibakteriel overflade).

Jeg håber der lige er en eller anden her som måske sidder med et ES i ærmet eller bare et godt råd i den rigtige retning :)

Al hjælp er kærkommen!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)