Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO: Halv pris for nye kunder til og med. 1. december.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere besøgende - som kan skabe større omsætning?

Da jeg pr. 1 november får frigivet en del timer i min kalender, (til og med d. 1 december), kan jeg give halv pris til et par nye kunder. Min almindelige timepris er 750 kr + moms pr. time. Din pris - i november, er 375+moms.

Hvorfor vælge mig?

Fordi jeg kan give dig flere kunder. Gennem de sidste mange år har jeg arbejdet med e-handel, affiliate marketing, professionelle webbureauer, samt mange andre typer af virksomheder. Jeg ved, hvordan du kommer øverst til Google. Og så kan jeg rent faktisk finde ud af det.

Derudover er jeg en super hyggelig og yderst kompetent person, der altid er klar til at hjælpe - og give det' ekstra, hvis det kræves.

Interessant?

Så send mig endelig en mail pr. info @ cjmdia.dk.

Du kan se mere på min firmaside, CJMedia.dk.

Tak.

- Casper Victor Jensen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte at nævne, at vi naturligvis altid kan finde en løsning - om du skal bruge en time, en måned lige aftale eller en fast pris på en opgave, så kan vi også finde ud af dette.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det snart den første november. Det er værd at nævne, da jeg har fået et par henvendelser vedr. dette, at tilbuddet også kan tages i brug, selvom vi er inde i november!

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere gange arbejdet sammen med Casper og han gør sit arbejde godt. Han ved hvad han laver og laver tingene til tiden.

En klar anbefaling herfra!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for anbefalingen, Rene - den varmer Cool

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)