Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik efterlyses på webshop og FB-side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi er et par gutter der, synes vi selv, har fået verdens bedst ide. Vi vil sælge gummi på internettet. Altså gummi til ungerne (også kaldet loom-bands) . Deraf navnet på webshoppen (loom-bands.dk).

Hvis der er et kreativt hoved eller to, der kunne tænke sig at give sit besyv med, vil det være yderst kærkomment.

Vores gummi adskiller sig fra de fleste andre ved, at være yderst elastisk og synes vi af en bedre kvalitet end de fleste andre vi har set på markedet. Det vil vi selvfølgelig gerne have fremhævet, men mangler nok ekspertisen til at realisere drømmen.

Vi ønsker konstruktiv kritik af webshoppen og vores facebookside, loom-bands.dk, da vores største ønske er at blive millionærer på vores ekstremt gode ide ;-)

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige hurtigt skimtet jeres hjemmeside, og her er nogle punkter i kunne overveje at ændre:

Til venstre er der er link der peger mod en smiley kontrolrapport for bryglageret.dk - det giver ikke rigtigt mening at have på siden.

De 2 bannere i slideren på forsiden er lidt for statiske i designet , dem kan i sagtens få lavet rigtigt så de ser vildt lækre ud, uden at det koster en formue - der er flere muligheder

1: Slå en opgave op på amino freelancer hvor der er mange dygtige folk.

2: Find en bannerdesigner på fiverr.com - her kan i få lavet 2 rigtigt flotte bannere for 60kr såfremt i ikke har noget imod at kommunikationen foregår på Engelsk

Her er et link i kan bruge til at finde en: https://www.fiverr.com/search/gigs?utf8=%E2%9C%93&search_in=everywhere&query=banner+design&page=1&layout=auto

Det første der møder besøgende på forsiden er senest oprettede produkter, her burde i i stedet overveje at få skrevet en rigtig lækker tekst der forklarer hvorfor jeres loom-bands skiller sig ud fra de andre på markedet.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 24. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, takkerSmile

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså til at starte med så syntes jeg i skal prøve at få siden til at se lidt mere pro ud. Ud over det så er det jo lige pt et ret populært produkt som nok skal sælge hvis i skaber trafik. Som med alle andre trends skal i nok forberede jer på at trenden ikke fortsætter for evigt.

Tilmeldt 24. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar ;-)

Jeg er godt klar over, at det nok er en forbigående trend, og derfor skal der smedes mens jernet er varmt.

Jeg har lige sat design af magentoshoppen og markedsføring i udbud her på Amino.

Hvis der skulle være nogen der med muglighed for at hjælpe, mod betaling, så kom frisk

Mvh Anders

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa :)

Jeg synes virkelig i bør overveje at få lavet et nyt top logo, samt et redesign af jeres forside slider. Jeg er helt sikker på at de ville løfte jeres webshop meget, rent visuelt. 

Vil gerne benytte lejligheden til at rose jeres “kundeservice“. Kan godt lide opbygningen af denne :)

Held og lykke med projektet. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Rigtig fin hjemmeside

uiddelbart kan jeg ikke finde noget

at sætte finger på, så super godt.


Side 1 ud af 1 (7 indlæg)