Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man opbevare kunders omsætning på egen konto?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har tænkt mig at starte en virksomhed, hvor jeg programmerer hjemmesider til små web-shops.

Jeg har fundet et tysk betalings system ved navn Paymill, som virker som det skal, problemet er bare, at det tager lang tid at få op og køre, og de kræver at man sender sit pas, kontoudtog og meget andet.

For at gøre det superlet for mine kunder, havde jeg tænkt mig at oprette min egen konto hos paymill, som udbetaler til min forretningskonto; og lade kundernes omsætning kommer derind at stå. Hver måned vil jeg så overføre de enkelte kunders omsætning til deres konto.

Jeg vil derfor spørge, om det kræver nogen særlig godkendelse nogen steder fra, at gøre dette; og om det er lovligt?

MVH Kasper

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kræver en godkendelse hos Finansministeriet, som stort set kun kan opnås hvis du har erhvervserfaring fra en bank.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

AnyFellow:
Ja, det kræver en godkendelse hos Finansministeriet, som stort set kun kan opnås hvis du har erhvervserfaring fra en bank
+ plus en masse andre krav - inkl. de samme som paymill stiller til legitimation og alt det andet - for det hvidvask lovkrav - men det kræver en frygtelig masse at blive godkendt - så enten er du meget rig og har stor erfaring på området - eller du kommer ingen vejne

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)