Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

købe mine egne produkter?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har startet shoppen www.ditvin.dk  (som jeg fik ris og ros af i går herinde)

Jeg har den sammen med min bror, og vi vil rigig gerne selv have noget af vores vin og champagne. Hvordan gøres det bedst? Skal det købes som en helt alm. kunde evt. med lidt rabat? Kan det gøres uden om hjemmesiden og betalingsindløser?

Eller hvordan gør man det bedst?

Er det evt. tilladt at tage én smagsprøver? Vi vil jo gerne smage produkterne :) Og hvordan med smagsprøver til andre? hvis vi nu har et firma der overvejer at købe vores vin til et arrangement, men gerne vil smage det først, hvordan gøres det korrekt i forhold til regnskab mm.?

Mvh.

Mikkel

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

I må gerne købe jeres egne produkter til indkøbspris (med punktafgifter og hvad der kan være af andre ting) + moms og I må købe det som I vil, bare i bogfører som et hvert andet salg - behøver ikke være over shoppen og må gerne betales via netbank.

Smagsprøver vil det være vigtigt at kunne dokumentere så skat ikke tror det er til lørdagsmiddagen, men så er det en omkostning til markedsføring vil jeg mene - men for himlens skyld - dokumenter det ordentligt - hvornår - hvem - hvorfor  - så bør det ikke være et problem

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Tænkte nok du måske bød ind med et rigtig fint svar! Tak for det :)

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)