Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakt til sælger i tilbudstjeneste?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hermed mit første indlæg herinde :)

Som det fremgår af titlen, så skal jeg bruge en kontrakt til sælger-aktøren i en tilbudstjeneste app jeg har udviklet. App'en er rettet mod restaurationsbranchen, og sætter tørstige og sultne folk i forbindelse med passende restaurationer. Så det minder lidt om drinkster, crowdit eller måske earlybird, dog med en lidt anderledes tilgang.

Er der nogen der kender til en passende kontraktskabelon til den slags? Jeg er nået dertil hvor jeg gerne vil ude og få restaurationerne om bord, men så skal jeg jo have dem til at skrive under på noget passende. Og da der er tale om en selvfinancieret startup, hvor jeg pt er den eneste i biksen, vil jeg gerne undgå at skulle betale stor mængder til advokater nu her, før jeg kan se at nogen rent faktisk gider at skrive under ;).

Jeg har kigget lidt på kontrakterne på "https://startvaekst.virk.dk/drift/vaerktoejer-til-drift/leverandoer-og-forhandlerkontrakter", og tænker at det umiddelbart kunne være noget i stil med 'Leverandøraftale' på siden... men der er her tale om en tjeneste, og ikke et produkt. Måske kan den bruges med modifikationer?

Tja... alle forslag er velkomne.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)