Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spansk selskab som vil sælge vin i Danmark, ved ikke hvilken selskabsfrom de skal vælge I Danmark

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg skal være Handelsagent for en spansk virksomhed som skal sælge vin. Vi ved ikke hvilken form for selskab oprette i DK og hvad er fordelene ved det ene og det andet.

Vi tænker

A/S

kapital selskab

en filial?

eller en hel tredje?.

Mange tak til jer!!

Knus

Linda

Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vinen skal sælges i Danmark og sendes fra Spanien-

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville lave et aps. Skal den spanske vinproducent være medejer? I så fald bør du nok få lidt juridisk bistand. Skal du være agent for dem, bør du få lavet en agentaftale. Hvis du er interesseret kan jeg hjælpe dig med de rigtige kontakter.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber, at du har stor erfaring med import af alkohol, hvis du vil køre et setup med fremsendelsen af vinen løbende :)

Naturligvis afhænger selskabsformen i høj grad af, hvilket kapitalbehov og risiko, som er forbundet med projektet. 

Fra Fuengirola, Spanien
Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Fra  Malaga ferieboligudlejning Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linda.

Hvorfor ikke et spansk firma?  evt. S.C ell S.L og hvis det er stort så et S.A

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
Jeg håber, at du har stor erfaring med import af alkohol, hvis du vil køre et setup med fremsendelsen af vinen løbende :)

 Nu er der jo ikke tale om alkohol men vin. afgiftsmæssigt er der jo ikke det store problem ved at importere vin i modsætning til alkohol.    

Fra KBH
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

fandt du ud af det? Har du brug for hjælp? Tine

Fra Frederikssund
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linda!

Jeg ved jo ikke hvor langt du er i dit "Handelsagent projekt", men vil du gerne i gang i en fart, vil jeg tilbyde at hjælpe dig..., indtil du beslutter, om du vil lave et ApS, et A/S eller noget alternativt... Så kan du også nå at fortryde, inden du sætter for meget i gang :-)

Jeg skal selvfølgelig ikke have noget med dit agentur at gøre, blot hjælpe dig med importen osv.

Jeg importerer i forvejen Rioja vin fra Spanien for en kammerat, og er således registreret hos Skat for vinafgift, emballageafgift osv., så det er bare at sætte i gang :-)

Venlig hilsen

Lars

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)