Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælges jeg bedst??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Fra  jwh foto Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, Hvad ser I som den bedste måde at kontakte nye erhvervs kunder på. Jeg er lidt i tvivl om jeg bare skal møde op i receptionen og smide mit visitkort eller om der skal bookes møde til den store præsentation. Hvad er jeres erfaringer? Jeg er fotograf så det er jo mig selv jeg skal sælge, med henvisning til hvad jeg har lavet før. Håber det giver mening?

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jan

Jeg kan se, det er nogle flotte virksomhedsportrætter du laver og hvilken virksomhed og medarbejdere vil ikke gerne se sådan ud på deres web eller brochure?

Jeg tror ikke der er 'en rigtig måde at kontakte virksomheder på. Prøv hvad der giver bedst resultat for dig.

Udvælg en vej med virksomheder, gå til 10 af dem, tag print af dine portrætter med og gå til receptionisten og sig hvad du kan. Efterlad kontaktark, visitkort - og tag evt et billede af receptionisten og send det til hende. Så husker hun dig - måske også til sit eget bryllup. Opfordre hende i mailen til at dele hendes nye foto på Facebook - og nævne dit firma.

Hvis alle virksomhederne bliver sure på dig, når du møder op, er det ikke den rigtige måde at kontakte på. Så må du sende en god sælgende mail og efterfølgende ringe virksomheden op

kh

Mogens

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Der er nok en masse af det som Mogens skriver der er helt rigtigt, men du må IKKE sende en e-mail til en virksomhed, der ikke har sagt "ja tak" til at modtage dine e-mails. Det er spam og straffes med bøder i 1.000 kr. størrelsen

Mvh
Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mogens Thomsen:
[..] tag evt et billede af receptionisten og send det til hende. Så husker hun dig [..]

Det lyder som en super sjov idé. :-) Thumbs up!

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Fra  jwh foto Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for ros af billeder og tak for de gode forslag. Og en rigtig sjov ide det med receptionisten, det må prøves.

Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Fra  jwh foto Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info Peter.

Tilmeldt 22. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Jeg er en meget erfaren sælger (mere end 15 år og en af de bedste i branchen) og vil meget gerne give dig nogle pointers, men det kræver, at jeg ved lidt mere om, hvad du tilbyder og til hvem. Du er velkommen til at give mig et kald på 27 88 94 33, så vi kan se, hvordan jeg kan hjælpe dig med at nå dine mål.

Hilsner Lasse

Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Fra  jwh foto Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse, Tak for tilbudet. Giver dig et kald i morgen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)