Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS pakkelabels fra kun 34 kr på Pakkelabels.dk (både GLS pakkeshop / med omdeling)

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil i anbefale af modul til woocommerce som kan arbejde sammen med jeres løsning, så kunderne der får pakker via Post Danmark selv kan vælge et udleverings sted, når de bestiller?

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var sørme billigt at sende en pakke. Jeg ringede til post danmark og fik at vide at der skulle betales 80 kr pr. pakke 0-1 kg med omdeling.

så vil helt sikkert bruge jer fremover.

kan man også sende til sverige og tyskland igennem jer??

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jegelskergarn:

Hvad vil i anbefale af modul til woocommerce som kan arbejde sammen med jeres løsning, så kunderne der får pakker via Post Danmark selv kan vælge et udleverings sted, når de bestiller?

Hej Jegelskergarn,

Vi har ikke nogen praktiske erfaringer med nogle af de eksisterende GLS moduler til Woocommerce.

Jeg lavede dog en hurtig søgning og fandt denne: http://www.plugins.w-academy.dk/, har du prøvet den?

Vi arbejder pt. på samle praktiske erfaringer fra vores brugere med de eksisterende GLS moduler, så vi kan henvise til dem fra vores side.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

lucas1019:

Det var sørme billigt at sende en pakke. Jeg ringede til post danmark og fik at vide at der skulle betales 80 kr pr. pakke 0-1 kg med omdeling.

så vil helt sikkert bruge jer fremover.

kan man også sende til sverige og tyskland igennem jer??

Hej Lucas,

Tak det er vi glade for at høre.

Forsendelse til udlandet forventer vi at blive muligt i 1. kv. 2015.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Nguyen:

jegelskergarn:

Hvad vil i anbefale af modul til woocommerce som kan arbejde sammen med jeres løsning, så kunderne der får pakker via Post Danmark selv kan vælge et udleverings sted, når de bestiller?

Hej Jegelskergarn,

Vi har ikke nogen praktiske erfaringer med nogle af de eksisterende GLS moduler til Woocommerce.

Jeg lavede dog en hurtig søgning og fandt denne: http://www.plugins.w-academy.dk/, har du prøvet den?

Vi arbejder pt. på samle praktiske erfaringer fra vores brugere med de eksisterende GLS moduler, så vi kan henvise til dem fra vores side.

Mener til Post Danmark og ikke GLS. Vil automatisere så meget som overhoved muligt.

Tilmeldt 30. Sep 14
Indlæg ialt: 51
Fra  MyNumberOne Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nu vi benytter os af jer med vores wannafind shop løsning - vil Tracking nummer så også blive ført ind i vores system efter vi har købt en pakkelabel eller skal det hentes andre steder?

Kræver det nogen erhvervsaftale med post dk eller gls for at benytte sig af jeres labels? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :

jegelskergarn:

Nicklas Nguyen:

jegelskergarn:

Hvad vil i anbefale af modul til woocommerce som kan arbejde sammen med jeres løsning, så kunderne der får pakker via Post Danmark selv kan vælge et udleverings sted, når de bestiller?

Hej Jegelskergarn,

Vi har ikke nogen praktiske erfaringer med nogle af de eksisterende GLS moduler til Woocommerce.

Jeg lavede dog en hurtig søgning og fandt denne: http://www.plugins.w-academy.dk/, har du prøvet den?

Vi arbejder pt. på samle praktiske erfaringer fra vores brugere med de eksisterende GLS moduler, så vi kan henvise til dem fra vores side.

Mener til Post Danmark og ikke GLS. Vil automatisere så meget som overhoved muligt.



Her http://vconnect.dk/vaelg-selv-modul/ og det er endda gratis Smile 

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mallinea:

Hvis nu vi benytter os af jer med vores wannafind shop løsning - vil Tracking nummer så også blive ført ind i vores system efter vi har købt en pakkelabel eller skal det hentes andre steder?

Kræver det nogen erhvervsaftale med post dk eller gls for at benytte sig af jeres labels? :)

Hej Mallinea,

Nej det bliver ikke overført tilbage pt., dog kan man finde T&T den i vores app, når man har købt en pakkelabel.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Stahl:

jegelskergarn:

Nicklas Nguyen:

jegelskergarn:

Hvad vil i anbefale af modul til woocommerce som kan arbejde sammen med jeres løsning, så kunderne der får pakker via Post Danmark selv kan vælge et udleverings sted, når de bestiller?

Hej Jegelskergarn,

Vi har ikke nogen praktiske erfaringer med nogle af de eksisterende GLS moduler til Woocommerce.

Jeg lavede dog en hurtig søgning og fandt denne: http://www.plugins.w-academy.dk/, har du prøvet den?

Vi arbejder pt. på samle praktiske erfaringer fra vores brugere med de eksisterende GLS moduler, så vi kan henvise til dem fra vores side.

Mener til Post Danmark og ikke GLS. Vil automatisere så meget som overhoved muligt.



Her http://vconnect.dk/vaelg-selv-modul/ og det er endda gratis Smile 

Tak for hjælp :-)

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun tilslutte mig "jegelskergarns" ønske om at I går hårdt til post dk, GLs og andre når det gælder priser på pakker ud af landet. Det er umuligt for os at få volumen aftaler, men vi ved der er et interessant marked i eks. tyskland for vores varer.

Som forsendelses priserne er pt. kræver det blot at vi rykker butikken til Tyskland:-(

-Nogle planer om Virtuemart eller osCommerce integration i nær fremtid?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)